  • 1. Data: 2013-10-27 09:52:14
    Temat: Nokia 6300 ?
    Od: "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>

    Dostałem w/w komórkę do sprawdzenia. W w/w komórce jest dziwny efekt z
    głośnikiem. We wszystkich przypadkach głośnik działa prawidłowo, a w
    przypadku odbioru połączenia (mimo max ustawienia), to połączenie jest ledwo
    słyszalne. Czy to jest jakieś uszkodzenie aparatu? Wróciłem do ustawień
    fabrycznych i nic.
    Wiesiek

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2013-10-27 11:32:59
    Temat: Odp: Nokia 6300 ?
    Od: "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiek von Kl. Peterwitz" napisał w wiadomości grup

[...]

    Okazuje się że są tam dwa głośniki. Znaczy się że ten ... "do ucha" źle
    działa.
    Wiesiek

  • 3. Data: 2013-10-27 12:45:37
    Temat: Re: Nokia 6300 ?
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wiesiek von Kl. Peterwitz" napisał:

    > We wszystkich przypadkach głośnik działa prawidłowo

    Zapewne chodzi Ci o buzzer, ten od dzwonków i muzyki.

    > przypadku odbioru połączenia (mimo max ustawienia), to połączenie jest
    > ledwo
    słyszalne.

    A to jest głośnik od rozmów. Koszt oryginalnego to jakieś 15 pln. Do wymiany
    oczywiście.

  • 4. Data: 2013-10-27 22:13:42
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2013-10-27 12:45, Tomek pisze:

    > Zapewne chodzi Ci o buzzer, ten od dzwonków i muzyki.

    > słyszalne.
    >
    > A to jest głośnik od rozmów. Koszt oryginalnego to jakieś 15 pln. Do
    > wymiany oczywiście.

    Sproboj moze najpierw przeczyscic ta siateczke za ktora kryje sie
    glosnik. Mialem kiedys w spadku taki aparat z takim samym problemem.
    Okazalo sie ze w/w siateczka byla tak zapchana syfem ze tlumila glos
    rozmowcy. Czyszenie wykalaczka i patyczkiem kosmetycznym ze spirytusem
    sprawilo cuda ;)

  • 5. Data: 2013-10-28 00:38:08
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "lukz" napisał:
> [...]

    > Sproboj moze najpierw przeczyscic ta siateczke za ktora kryje sie glosnik.
    > Mialem kiedys w spadku taki aparat z takim samym problemem.

    Mam mu wyczyścić głośnik? Dlaczego akurat ja?