  • Data: 2015-07-02 16:25:08
    Temat: Re: Nokia 6310 kto to kupuje?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-02 o 14:39, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Jasne, a lustrzanki z wyjebanymi w kosmos obiektywami kupują snoby

    W większości snoby, w mniejszości potrzebujący tego profesjonaliści. Nie
    zmienia to faktu, że aktualnie telefony robią zdjęcia takiej jakości,
    jak kilka lat temu aparaty dla snobów. Kowalski dostaje więcej niż
    potrzebuje.

    > Jeszcze brakuje żebyś powiedział, że słuchawki wielkości groszku będące
    > w komplecie telefonu czy też smartfona grają równie dobrze jak te kufy
    > na pół grejfruta

    Przecież porównujemy telefon, a nie słuchawki. Jak ktoś potrzebuje
    wypasionych słuchawek, to nawet może je sobie do telefonu podłączyć.

    > Każdy używa telefonu jaki mu pasuje. Może to być nawet maszynka do
    > mielenia mięsa z funkcją dzwonienia. Wisi mi to koło cysi. Gdyby ciągle
    > były dostępne 6310 (6310i) to mojego Solida cisnąłbym w kąt. Z mojej
    > strony EOT

    Mimo wszystko nieprawdą jest, że to, co robi teraz smartfon, robi źle.
    Poziom jest aż nadto dla Kowalskiego, można powiedzieć, że jest to
    poziom "pro" sprzed kilku lat.

    --
    Liwiusz