  • Data: 2009-06-04 14:03:33
    Temat: Re: Nokia 6500 slide a moze cos innego - prosze o rade
    Od: TGor <g...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Meteoryty wrote:

    > Kuzynka sie troche zna lepiej bo jest mloda (ma ze 4 telefony z ktorych 1
    > aktualnie dziala) i polecila mi Nokie 6500 slide.
    > Ja sie przymierzalem w sumie do E51 no ale ponoc symbian jest wolny, trzeba
    > czakac az sie namysli a ja wole jak komputer czeka na mnie a nie ja na
    > niego.

    Z tych dwóch w zasadzie polecałbym E51 - nie jest "wolny", ale to już
    Symbian i lepiej pobaw się nim w salonie, żebyś zobaczył, czy Ci pasuje.
    Nie bój się, że zmienisz zdanie na gorsze - jak na początku się spodoba
    (albo chociaż nie będzie przeszkadzał), to potem się już i przyzwyczaisz
    i nauczysz.
    Symbian to już spore możliwości dostosowania telefonu do potrzeb a ten w
    E51 jest szybki (uwaga dla młodych chcących popisać się wiedzą:
    porównuję do np N75 i N95).

    Co do 6500 slide, to mam mieszane uczucia, głównie z powodu
    permamentnych problemów z softem i słabą baterią 2 dni max przy
    normalnym użytkowaniu. Ale jeśli inni użytkownicy zaraportują dłuższe
    czasy używania przy 20-30 min dziennie, to znaczy, że to problem
    sieciowy i raczej będzie u ciebie lepiej a nie gorzej.

    Oba telefony są za to solidne i wygodne.

    TG