  • 1. Data: 2009-06-04 13:43:20
    Temat: Nokia 6500 slide a moze cos innego - prosze o rade
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    Witam.
    Ja troche przedpotopowy jestem bo wciaz mam swoja pierwsza nokie 3210 i
    sobie ja chwale. No ale chyba wypadalo by w koncu cos miec nowszego bo to
    juz wstyd troche :D mmsy problem odebrac i malo smsow w pamieci mozna miec i
    wogole wolny jest i nie na czasie.

    Kuzynka sie troche zna lepiej bo jest mloda (ma ze 4 telefony z ktorych 1
    aktualnie dziala) i polecila mi Nokie 6500 slide.
    Ja sie przymierzalem w sumie do E51 no ale ponoc symbian jest wolny, trzeba
    czakac az sie namysli a ja wole jak komputer czeka na mnie a nie ja na
    niego.

    Oczekuje
    Nokia raczej na 98%
    duzej klawiatury, takiej jak powiedzmy w tym 6500 bo ja macalem, nie zadne
    mini guziczki jak w co poniektorych telefonach.
    kamery z ktorej wychodzily by dajace sie ogladac foty, choc wiem ze to i tak
    kicha, wole dobry aparat cyfrowy no ale nie wszedzie da sie z nim chodzic.
    Telefon wzglednie maly, cos jak E51 (wiem ze 6500 jest gruby ale tez moze
    byc)
    szybki i bez miliona aplikacji, od tego mam komputer a telefon ma byc do
    rozmow i smsow i czasem zdjec.
    z dobrym wyswietlaczem,
    ladny, najlepiej metalowy, nie psujacy sie.

    Nie zalezy mi na GPS bo mam osobny, na tym zeby mi trzymal tydzien bo ja i
    tak malo dzwonie, 50zl simplusa starcza mi spokojnie na 3 miesiace.
    Chce wydac max 300-400zl bo nie ma sensu wydawac wiecej na cos co uzywa sie
    sporadycznie. W gre wchodzi uzywany sprzet w dobrym stanie bo ja szanuje
    sprzet wiec u mnie bedzie dzialal kolejne lata.

    Dzieki za pomoc, za duzo tych modeli jest zeby o wszystkich czegos sie
    dowiadywac z osobna.

  • 2. Data: 2009-06-04 14:03:33
    Temat: Re: Nokia 6500 slide a moze cos innego - prosze o rade
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Meteoryty wrote:

> [...]
    > czakac az sie namysli a ja wole jak komputer czeka na mnie a nie ja na

    Z tych dwóch w zasadzie polecałbym E51 - nie jest "wolny", ale to już
    Symbian i lepiej pobaw się nim w salonie, żebyś zobaczył, czy Ci pasuje.
    Nie bój się, że zmienisz zdanie na gorsze - jak na początku się spodoba
    (albo chociaż nie będzie przeszkadzał), to potem się już i przyzwyczaisz
    i nauczysz.
    Symbian to już spore możliwości dostosowania telefonu do potrzeb a ten w
    E51 jest szybki (uwaga dla młodych chcących popisać się wiedzą:
    porównuję do np N75 i N95).

    Co do 6500 slide, to mam mieszane uczucia, głównie z powodu
    permamentnych problemów z softem i słabą baterią 2 dni max przy
    normalnym użytkowaniu. Ale jeśli inni użytkownicy zaraportują dłuższe
    czasy używania przy 20-30 min dziennie, to znaczy, że to problem
    sieciowy i raczej będzie u ciebie lepiej a nie gorzej.

    Oba telefony są za to solidne i wygodne.

    TG