  • Data: 2014-07-31 13:15:19
    Temat: Re: Nokia Lumia 520 i Windows Phone 8
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GAD Zombie" napisał
    >Czytałem też, że wiele rzeczy nie da się trzymać na karcie, żeby
    >działały. Tzn niektóre programy widzą pliki tylko z pamięci
    >wewnętrznej telefonu. Podobnie jest z instalowaniem aplikacji - tylko
    >w pamięci wewn. Nie wiem po cholerę takie ograniczenia, bo wiadomo,
    >że ilość tej pamięci zaraz się skończy i nie pomoże wielka karta
    >obok.

    Oni wszyscy od lat maja takie ciagoty, uwolnic sie od systemu plikow.
    Przeciez Pszemol wyraznie Ci napisal - uzytkownik nie chce zadnych
    plikow, uzytkownik chce miec dostep do muzyki za 20$ miesiecznie, a do
    fillmow to mysle ze nawet za 49$ :-)

    w WP to zdaje sie kwestia filozofii - aby zapewnic bezpieczenstwo
    aplikacji, ma ona dostep tylko do swoich plikow.
    No i do dzielonych bibliotek.

    To karty niby nie wyklucza, ale zawsze utrudnienie.

    >Pewnie można na nią wrzucać zdjęcia i mp3. Aż dziwne, bo mój stary SE
    >K800 bez problemu pojawia się w systemie jako dwa odrębne dyski i
    >można robić z nimi co się chce. Telefon wszystko też widzi. I nawet
    >instalować gry w javie można z karty (i wtedy chyba też na karcie)
    >bez problemu. A tu wciąż sztuczki i kruczki po tylu latach
    >doświadczeń.

    Nie mialem K800, ale mialem K550. Mimo ze ogolnie chwalilem, to
    a) po podlaczeniu USB telefon sie pytal - modem czy karta pamieci.
    w trybie karty telefon przestawal dzialac, tylko udostepnial pliki,
    b) byly tam rozne sztuczki, chyba zeby zapewnic niekopiowalnosc danych
    Sony.
    i chyba ta przenosnosc na karte byla ograniczona ...
    c) zmienic rozszerzenia pliku z telefonu sie nie dalo. Nie, bo nie.

    >Czy budzik działa, gdy telefon jest wyłączony?

    Ja tam nie wiem, ale te smartfony strasznie pradozerne.
    IMO - czas sie przyzwyczaic ze pradu na budzenie nie starczy :-)

    J.