  • Data: 2014-08-01 12:25:27
    Temat: Re: Nokia Lumia 520 i Windows Phone 8
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Fri, 01 Aug 2014 12:17:01 +0200 osobnik zwany GAD Zombie
    napisał:

    > Co konkretnie znaczy "odblokujesz telefon"? I z tym rootem? Nieraz tu o
    > tym czytałem, ale w sumie nadal nie do końca rozumiem. To jakaś
    > przeróbka w systemie, trick, czy po prostu coś na zasadzie hasła admina?

    Systemu w telefonach są domyślnie zablokowane. Tzn użytkownik może
    instalować programy i dane ale nie ma uprawnień superusera czyli roota.
    Pamiętajmy, że Android to linux z nakładką Javy. Można odblokować ten
    dostęp co w niektó?ych wiąże się z utratą gwarancji. W innych nie. Np.
    HTC na swojej stronie udostępnia procedurę uzyskania dostępu jako root
    dla wszystkich telefonów. Mając dostęp jako root w systemie uniksowym
    masz dostęp do wszystkiego. Jesteś Bogiem :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?