  • Data: 2014-08-01 12:46:41
    Temat: Re: SGS2, było: Re: Nokia Lumia 520 i Windows Phone 8
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-01 12:15, atm pisze:

    > Wspolczesny telefon z oficjalnymi aktualizacjami itd,
    > przy tym 1GB RAMu i dobra cena
    > http://www.gsmarena.com/motorola_moto_g-5831.php
    > http://allegro.pl/nowa-motorola-moto-g-8gb-gw-24-m-c
    e-fv-wys-24h-i4472821416.html

    Brzmi ciekawie, ale ten sprzedawca już mniej. Jak patrzę po sklepach, to
    cena już ok. 700PLN, czyli trochę za dużo. Patrzyłem na MOTO E. Jest
    tańszy, ale też ma pewne braki w zamian i znowu nie ma lampy błyskowej
    nawet. Coś jak Lumia 520, ale z androidem. Pamięci wbudowanej tylko 4GB.
    Jest jakiś inny model pośredni między nimi, czyli niższa cena, ale dobre
    możliwości?

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/