  • 1. Data: 2012-10-17 13:47:57
    Temat: Norauto Wrocław - jak wrażenia?
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    Witam.
    Muszę oddać w niedzielę samochód na prostą robotę
    (olej + wymiana filtrów), części mam (Corsa B).
    Jak wrażenia z Norauto, są z nimi jakieś problemy?

    pozdrawiam,

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2012-10-17 13:52:50
    Temat: Re: Norauto Wrocław - jak wrażenia?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Oct 2012 12:47:57 +0100, w <507e9aed$1@news.home.net.pl>, DooMiniK
    <b...@p...pl> napisał(-a):

    > Witam.
    > Muszę oddać w niedzielę samochód na prostą robotę
    > (olej + wymiana filtrów), części mam (Corsa B).
    > Jak wrażenia z Norauto, są z nimi jakieś problemy?

    Hehe, odważny.

    Kiedyś opisywałem swoje "wrażenia" tutaj. Szukaj po "tarcze hamulcowe" :).

  • 3. Data: 2012-10-17 14:03:24
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 17/10/2012 12:52, r...@k...pl wrote:

    > Hehe, odważny.
    >
    > Kiedyś opisywałem swoje "wrażenia" tutaj. Szukaj po "tarcze hamulcowe" :).

    Obadam, dzięki ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2012-10-17 14:39:06
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-10-17 13:47, DooMiniK pisze:

> [...]
    > (olej + wymiana filtrów), części mam (Corsa B).
    > Jak wrażenia z Norauto, są z nimi jakieś problemy?

    Mi zajumali osłonę pod silnikiem z Golfa. A też dałem auto na wymianę
    oleju z filtrem. Niestety brak osłony zauważyłem po dwóch dniach, jak
    odbierałem auto to było już ciemno, więc nie widziałem od razu...Chodzi
    o Norauto Toruń

  • 5. Data: 2012-10-17 18:17:16
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

> [...]
    > (olej + wymiana filtrów), części mam (Corsa B).
    > Jak wrażenia z Norauto, są z nimi jakieś problemy?

    Ja zastanawiam się i to nie złośliwie, czym kierują się ludzie oddający
    auta do tej rzeźni. Zwłaszcza na wymianę oleju i filtrów.
    Jest tyle warsztatów w każdej dzielnicy że ryzykować z nurauto?

    http://forum.gazeta.pl/forum/w,85,62034445,62034445,
    Omijajcie_norauto_Wroclaw_Bielany.html

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 6. Data: 2012-10-17 18:45:54
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    > Ja zastanawiam się i to nie złośliwie, czym kierują się ludzie oddający
    > auta do tej rzeźni. Zwłaszcza na wymianę oleju i filtrów.

    Magia marki. Norauto ma dużą sieć, w miarę czyste stanowiska, rzeźnicy
    chodzą w ładnych kombinezonach, bez marudzenia wydają fakturę czy paragon,
    więc wydaje się, że ewentualną gwarancję będzie łatwiej wyegzekwować...
    Dla laika to taka namiastka ASO, tylko tańsza. Wymiana oleju i filtrów jest
    w zasadzie prosta, więc ludziom się wydaje, że taki zakład sobie poradzi bez
    większych problemów.

    > Jest tyle warsztatów w każdej dzielnicy że ryzykować z nurauto?

    Różnie z tym bywa, a i znaleźć warsztat, który zawsze i wszystko zrobi
    dobrze przy samochodzie też nie jest trywialne...

  • 7. Data: 2012-10-17 20:59:05
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 17/10/2012 17:17, Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    > auta do tej rzeźni. Zwłaszcza na wymianę oleju i filtrów.
    > Jest tyle warsztatów w każdej dzielnicy że ryzykować z nurauto?

    Jak napisałem, chodzi o sobotę.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 8. Data: 2012-10-17 20:59:19
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 17/10/2012 19:59, DooMiniK wrote:

    Omijajcie_norauto_Wroclaw_Bielany.html

    > Jak napisałem, chodzi o sobotę.

    Tzn. niedzielę ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 9. Data: 2012-10-18 01:00:22
    Od: v...@p...fm

    > Hehe, odważny.
    >

    > Kiedyś opisywałem swoje "wrażenia" tutaj. Szukaj po "tarcze hamulcowe" :).

    Mi ukrecili srube przy wymianie opon po czym nagwintowali beben i wkrecili wieksza.
    Oczywiscie nikt nie pisnal nawet slowka. Nie mowiac o tym, ze opon za ktore
    zaplacilem dwa dni wczesniej umawiajac sie na wymiane oczywiscie nie bylo "bo ktos
    nie zauwazyl i sprzedal drugi raz". Za drugim razem sprawdzili klocki hamulcowe na
    moja prosbe - wg nich byly dobre - sam rozkrecilem to klocka nie bylo bo jeden
    tloczek nie odbijal, zero, blacha... Zmarnowalem czas ale nic nie zaplacilem za ta
    diagnoze chociaz i nic wiecej nie popsuli.
    Po tych dwoch razach serdecznie nie polecam. Norauto Swadzim pod Poznaniem.

  • 10. Data: 2012-10-18 01:02:08
    Od: v...@p...fm

    W dniu czwartek, 18 października 2012 01:00:23 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

    > Mi ukrecili srube przy wymianie opon po czym nagwintowali beben i wkrecili wieksza.
    Oczywiscie nikt nie pisnal nawet slowka.

    Zapomnialem dodac, ze oczywiscie przewiercili wiekszy otwor w feldze, zeby grubsza
    sruba przeszla...

    --
    venioo