  • Data: 2012-05-29 11:45:06
    Temat: Re: Normalny dostawca energi
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29-05-2012 o 09:44:48 Robert_J <d...@g...pl> napisał(a):

    > Wiesz... ja swoim wystawiając swoim klientom fakturę za internet nie
    > wyszczególniam w niej pozycji typu "utrzymanie montera", "opłata za
    > dzierżawę łącza" czy "wskaźnik jakościowy" ;-))).
    Ale zapominasz że to są twoje koszty, enion czy tauron też ci na fakturze
    nie wyszczególnia kosztów np biura obsługi klienta.
    Dla pewnych pozycji są oni tylko pośrednikami, bo za np zużytą energię
    płacisz
    nie dostawcy tylko elektrowni, ale robisz to przez dostawcę. Masz wtedy
    tylko jedną fakturę, to jest ułatwienie dla 80letnich babć, jakby dostawały
    2 faktury to mogłyby jedną zapomnieć zapłacić.

    --
    Pozdr
    JanuszK