  • Data: 2017-01-17 10:45:00
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ale w obwodzie anodowym nie ma przescia przez zero.

    W przypadku mnożenia wystarczy, że jeden czynnik przechodzi
    przez zero. Transformator głośnikowy te radia miały.

    > Za to nieliniowosc bedzie duza i powinny sie mieszac
    > czestotliwosci ... ciekawe jakby to brzmialo.

    Kijowo.

    > Ale postaw w poblizu wiele anten odbiorczych - razem spora moc odbiora
    > ... i czy zmniejszy sie sygnal docierajacy do reszty Europy czy nie ?

    Ja jako anteny do moich radyj detektorowych używałem rynny. Do głowy
    by mi nie przyszło, by stawiać osobna konstrukcję. Rynna z radiem,
    bez radia, czy z pozyskiwaczem energii -- zawsze jest taką samą rynną.

    --
    Jarek