  • Data: 2017-01-17 10:42:58
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:08412474-355e-4e74-b738-0fa1af03e689@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 16 stycznia 2017 21:23:38 UTC+1 użytkownik Adam
    napisał:

    >Wpływa.
    >Niezbyt mocno ale wpływa.
    >W którymś młodym techniku widzialem jak sobie ktoś budował sobie
    >generator i miał tam wskażnik mocy czy natężenia prądu.
    >I jak włączał odbiornik to widział interakcję w nadajniku.

    Nawet mocno wplywa. To sie nazywa GDO (Grid Dip).
    https://www.youtube.com/watch?v=_HwIL6mqq_k

    Mniej wiecej od 4 minuty jest demonstracja.

    Tylko tu trudno mowic o antenie - to raczej indukcyjne sprzezenie
    obwodow.

    Swoja droga ... skad ten skok pradu zasilajacego/sygnalu - przeciez
    badany uklad rezonansowy teoretycznie strat nie przynosi.

    J.