eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNorwegia włączyła UKF FM › Re: Norwegia włączyła UKF FM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
    ot-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Date: Wed, 18 Jan 2017 16:14:40 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <o5o0p1$khb$1@news.chmurka.net>
    References: <s...@f...lasek.waw.pl>
    <e...@m...uni-berlin.de>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <e...@m...uni-berlin.de>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <e...@m...uni-berlin.de>
    <587e14f9$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@m...uni-berlin.de>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <587e1ebe$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <587f1a4f$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <587f4df2$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <587f5c25$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o5nonm$epf$1@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o5ns08$ihs$1@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 18 Jan 2017 15:14:41 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.65"; logging-data="21035";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.6.0
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:711285
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-01-18 o 15:12, Jarosław Sokołowski pisze:
    > viktorius pisze:
    >
    >>>> Umowa ramowa na bitstream dotyczy również dostępu VDSL, są klienci
    >>>> Netii mający VDSL na podkładzie Orange.
    >>>
    >>> Wiem że są i wiem, że obejmuje. Ale oni uważają, że to poniżej godności
    >>> troszczyć się o starego klienta i zaproponować mu wymianę. Albo choćby
    >>> przychylić się do uprzejmego pyania: czy można... Nie, nie można!
    >>
    >> Narzędzia są, Orange sam używa i udostępnia toola do sprawdzania
    >> możliwości technicznych wg nru telefonu albo ID łącza.
    >> Widać odległość od DSLAMa, dostępność portów i teoretyczne max
    >> synchronizacje.
    >>
    >> Sęk w tym, że często umowy są przedłużane automatycznie na tych
    >> samych warunkach, a tylko przy renegocjacji ktoś fizycznie kliknie
    >> w tego toola i sprawdzi czy się coś nie zmieniło.
    >
    > Nie chodzi mi o możliwości techniczne, tylko organizacyjne. Ja mam
    > umowę bezterminową, nie trzeba jej przedłużać. A oni najwyraźniej
    > sądzą, że "bezterminowa" znaczy tyle, co "wieczna". I że klient tak
    > traktowany sobie nie pójdzie w cholerę. Mogą się zdziwić.
    >

    Jeśli mówimy o Netii, to wyślij @ na i...@n...pl z prośbą o
    sprawdzenie w Superkantarku aktualnych możliwości technicznych na łączu
    takim a takim.
    O ile dobrze pamiętam, tę skrzynkę obsługują osoby, które mają duużo
    większe doświadczenie, niż mięso armatnie z którym miałeś
    (nie)przyjemność rozmawiania na infolinii.

    Nikt nie sprawdza tego z automatu, póki się nie zapytasz, to nic się z
    tym nie dzieje. No i musisz sobie uświadomić, że jeden klient więcej,
    jeden mniej, to nie ma różnicy.

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: