  • Data: 2017-01-19 13:28:41
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    viktorius pisze:

    > No, czyli chcesz jednak stawiać serwer, czyli jestes pro a nie zwykły
    > user ;)

    Chcę się dostać do domu. Może i jestem pro, ale co, nie wolno?

    > Ale każde słowo w umowie ma znaczenie. Nie zdziwiłbym się gdyby
    > w ustawie Prawo Telekomunikacyjne była zdefinowana różnica między
    > dostępem stacjonarnym a mobilnym.

    Tak wprost, to nie ma. Ale w tym przypadku winien może być wyłącznie
    operator, który operuje "zbyt mobilnym" łączem.

    > Ale możesz mieć zapis, że nikomu tego nie udostępnisz. I jest
    > dupochron dla operatora, że to tylko twoje dane i w twoim interesie
    > jest ich pilnować.

    Nie ma takiego zapisu.

    > To do bani z takim "informatykiem" co udostępnia własne dane.

    Albo ma dobre serce. Kiedyś różne prędkości miały różną cenę, zmiana
    loginu powodowała również zmianę prędkości, w szczególności na wyższą
    (jeśli nie ograniczono synchronizacji DSLAM).

    > Gugiel w pierwszym linku pokazuje jak odzyskac hasło do neo
    > i taką ścieżke rozwiązania powinien ten student zastosować.

    Może on bardzo lubi tę swoją sąsiadkę?

    > Już dawno każdy router z półki w sklepie ma włączone zabezpieczenia
    > co najmniej WEP i hasło na nalepce. Czy to jest uregulowane prawnie,
    > czy po prostu każdy producent to robi z własnej woli nie wiem.

    Nie każdy ma włączone, więc nie jest uregulowane.

    > A łamanie zabezpieczeń jest już nielegalne.

    No to mi się nielegalnie włamali do routera, panie władzo! Skoro bank
    się przed włamaniem nie umiał uchronić, to co dopiero ja, biedny miś.

    > To tak jak z podłuchem pasma policyjnego, dopóki idzie rozmowa
    > otwartym tekstem to możesz słuchać, jak idzie zaszyfrowane, to
    > łamanie tego jest już przestępstwem.

    Kręcili mi się jacyś czarną wołgą pod domem, może nawet laptopa mieli.

    Nie płacą tysiąca złotych na miesiąc.

    --
    Jarek