  • Data: 2017-01-19 13:40:00
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:
    >Prawda. Nigdzie nie spotkałem. Ani wcześniej, ani później.

    >Wbrew pozorom wypuszczenie w takiej sytuacji powtarzających się
    >mumerów nie spowoduje tragedii. W każdym razie nie większej, niż
    >losowanie za każdym razem z puli 16 milionów.

    No - przy tym losowaniu masz szanse ze czasami (i to raczej raz na
    pare lat) przez 15 minut urzadzenie nie bedzie dzialac.
    Przy powtarzaniu moze sie zdarzyc, ze urzadzenie "wcale nie dziala",
    bo trafiles na duplikat z innym urzadzeniem.

    >Ja?! Nie ja pisałem soft do żonglowania tymi MACami!

    Chodzi o innych - znamy np pare MAC ktorymi sie podejrzany pedofil
    poslugiwal - ale to nie sa kolejne ustalone numery, tylko z rozrzutem
    co pare godzin.

    >Niech odpytają producenta tabletu.

    Moze i odpytaja, ale on im niekoniecznie bedzie w stanie udzielic
    rzetelnej odpowiedzi.
    Szczegolnie, gdy np w hotelu bedzie wiecej gosci z tabletami Manta, i
    a taki M3 i M4 to moga miec wszystkie z nich :-)

    Bo raczej nie podejrzewam, aby zegarki wstawili dokladne i potrafili
    podac, ze 25-11 o 12:33 UTC to odpytany adres MAC mialy nastepujace
    urzadzenia: ...

    Zreszta wiele z pytania producenta chyba nie wyjdzie - nawet jak powie
    ktore, to na tym slad sie urwie. Wyslane gdzies do europy i sprzedane.

    No chyba, ze zabezpieczen jest wiecej, i producent potrafi sie z
    konkretnym urzadzeniem polaczyc i konkrety podac - pozycje GPS, fotke
    uzytkownika itp :-)

    J.