  • 11. Data: 2014-01-19 19:49:21
    Temat: Metamorfoza Re: Nowa moda przed światłami
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Dorzucę opis innego zjawiska. Mamy światła, przed którymi tworzy się
    korek, bo przepustowość zielonego jest za mała w stosunku do ilości
    chętnych. Niektórzy z tych chętnych przemieszczając się w korku
    dojeżdżają na 10cm do poprzedzającego samochodu, ruszają gwałtownie
    niemal równocześnie z poprzedzającym, bywa, że i klaksonem ponaglają i
    to tym bardziej, im bliżej świateł stoją.
    Gdy natomiast taki pistolet stanie jako pierwszy/drugi i zapali się
    zielone, to doznaje cudownej przemiany w dystyngowanego lorda, bo on
    przecież na tym zielonym przejedzie, więc po co będzie się spieszył. Jak
    poprzedzający ruszy, to on zaczyna "zaraz... a gdzie to ja mam jedynkę?"
    itd.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 12. Data: 2014-01-19 20:00:05
    Temat: Re: Nowa moda przed światłami
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 19.01.2014, 16:56, pwz pisze:
    > BiSwK - czy ktoś potrafi zaspokoić moją ciekawość w tej kwestii?

    Pewnie nie chca przejechac. Tacy kretyni szczegolnie mnie denerwuja na
    swiatlach, gdzie petla indukcyjna jest akurat zaraz za linia a jak taki
    kretyn stanie 5m przed linia do moze tak stac do konca swiata.
    Pasowaloby wyjsc i poprawic twarz.

    BTW. dawno nie widzialem "podjezdzaczy" przy swiatlach, a strasznie mnie
    to denerwowalo. Wczoraj na PMS przeczytalem i juz dzis sie 2 trafilo... :/

  • 13. Data: 2014-01-19 20:09:40
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 19 Jan 2014 19:46:35 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Całkiem poważnie mówiąc, tzw. "śluzy" dla rowerzystów choć nie mają jeszcze
    > oficjalnego błogosławieństwa

    W przepisach już istnieją. Ale nie wszystkich. Brakuje ZTCW niektórych
    przepisów wykonawczych (tak jak było ze strefą ruchu - strefa jest w
    przepisach, znaku określającego nie ma...).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 14. Data: 2014-01-19 20:15:14
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-19 17:39, PiteR wrote:

    > Nie wiem jakie jest wyjaśnienie. Tłumoki żyją w innym świecie.
    > W ogóle nie myślą o innych, że ktoś się nie zmieści na pasie, że
    > właśnie to jedno zmarnowane miejsce odetnie pas prawoskrętu.

    To proste - czesto jak sie podjedzie do linii to nie widac sygnalizatora
    i trzeba glowe wykrecac albo jakies ruchy w fotelu wykonywac. Malo to
    wygodne i grozi kontuzja ;)

    --
    mk4

  • 15. Data: 2014-01-19 20:20:38
    Od: "Sunnynet" <d...@i...pl>

    "pwz" <p...@o...eu> schrieb im Newsbeitrag
    > Witam!
    >
    > Ad rem: zastanawia mnie, dlaczego wielu kierowców zatrzymuje się na
    > czerwonym świetle o kilka metrów przed linią czy samym słupem ze
    > światłami?

    Patrz, a ja zawsze jak jestem w Polsce to zapominam, żeby tak stanąć, a
    potem się pytam
    sam siebie, co to za kurewski idiota wymyślił takie montowanie świateł, że
    jak sie osobowym stoi
    przy linii, to jak sie nie ma 130 wzrostu, to się świateł nie widzi. I klnąc
    i wyginająć się jak paralityk
    próbuję dojrzeć kiedy światła się zmienią.

  • 16. Data: 2014-01-19 20:24:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sunnynet,

    Sunday, January 19, 2014, 8:20:38 PM, you wrote:

> [...]
    > i wyginająć się jak paralityk
    > próbuję dojrzeć kiedy światła się zmienią.

    Zdemontuj bagażnik dachowy :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2014-01-19 20:25:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-19, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Zdemontuj bagażnik dachowy :P

    Albo patrz na male swiatla na slupie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2014-01-19 20:31:57
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-19 20:25, AZ pisze:

    > Albo patrz na male swiatla na slupie ;-)

    Na idiotyczny montaż świateł sprawdza się szklany szyber :)

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 19. Data: 2014-01-19 20:33:50
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    PT AZ scripsit:

    > Albo patrz na male swiatla na slupie ;-)

    Nie wszędzie takie są.

    --
    Jacek Skowroński

  • 20. Data: 2014-01-19 21:06:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > To proste - czesto jak sie podjedzie do linii to nie widac sygnalizatora i
    > trzeba glowe wykrecac

    Ale przeczytałeś na co odpowiadasz?