  • 1. Data: 2013-10-02 17:19:34
    Temat: Nowe kamery zrobią nam zdjęcie, gdy jedziemy na czerwonym świetle
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    "Zdarza ci się przejechać przez skrzyżowanie na czerwonym świetle? A
    może na tak zwanym "późnym żółtym"? Lepiej uważaj! We Wrocławiu pojawiły
    się kamery, które mają nagrywać takie samochody, a następnie zdjęcia i
    filmy przesyłać do zarządcy drogi, a ten - do policji. "

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/1005459,uwaga
    -kierowcy-nowe-kamery-zrobia-nam-zdjecie-gdy-jedziem
    y-na-czerwonym-swietle-zobacz,id,t.html

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2013-10-02 17:40:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/1005459,uwag
    a-kierowcy-nowe-kamery-zrobia-nam-zdjecie-gdy-jedzie
    my-na-czerwonym-swietle-zobacz,id,t.html

    A nie bedzie powtorki z rozrywki ?
    Zarzadca drogi nie ma prawa poslugiwac sie aparatura rejestrujaca
    wykroczenia w ruchu drogowym, wiec ... tu nie ameryka, ale czy policja
    moze cos zrobic, za wyjatkiem ukarania zarzadcy ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2013-10-02 18:39:53
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/1005459,uwaga
    -kierowcy-nowe-kamery-zrobia-nam-zdjecie-gdy-jedziem

    czekam na kamery w toitoiach i w toaletach publicznych - bo mniej wiecej do
    tego poziomu "demokracji i wolnosci" doszlismy za rzadow OBYWATELSKIEJ
    partii...
    ponoc za pisu bylo panstwo policyjne LOL n ROTFL.

  • 4. Data: 2013-10-02 21:34:23
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-10-02 17:19, Krzysztof 45 pisze:
    > We Wrocławiu pojawiły
    > się kamery, które mają nagrywać takie samochody
    Przydałyby się na każdym sygnalizatorze. Za dużo cwanych kutasów
    bezkarnie przejeżdża na czerwonym.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 5. Data: 2013-10-02 22:31:14
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-02 21:34, Akarm pisze:
    > Przydałyby się na każdym sygnalizatorze. Za dużo cwanych kutasów
    > bezkarnie przejeżdża na czerwonym.

    Masz racje, ale...

    "Czy to nowy rekord? Dla samochodów, przejeżdżających przez skrzyżowanie
    Borowskiej z Glinianą świeci się zaledwie 5 sekund, a bywa, że krócej!
    Rekord to... 2 sekundy. Tak na sygnalizację świetlną wpływa tak zwany
    Inteligenty System Transportu."

    Więc nie dziw się że ludzie dostają szału czekając 2-3 min a bywa i
    dłużej na zielone, a one zapala sie na 2-5 sek. W desperacji dwa trzy
    auta potrafią na czerwonym śmignąć. Mój rekord 6 min czekania na zielone
    Powst Śl-Wielka.

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/510691,zielon
    e-swiatlo-masz-tylko-2-sekundy-czas-start-film,id,t.
    html

    Rozjebali to miast maksymalnie.

    Na wyremontowanych drogach o dwóch pasach w jedna stronę dwóch w drugą
    porobili 40km/h *debile* Przed remontem jeździło się 50km/h po
    dziurawym bruku.

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/1005745,wrocl
    aw-zwalnia-ograniczenia-predkosci-na-pulaskiego-i-ki
    lku-innych-ulicach,id,t.html

  • 6. Data: 2013-10-02 23:01:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 02 Oct 2013 22:31:14 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

> [...]
    > dłużej na zielone, a one zapala sie na 2-5 sek. W desperacji dwa trzy
    > auta potrafią na czerwonym śmignąć. Mój rekord 6 min czekania na zielone

    Wroclawski ITS za grube miliony to wielka porazka, ale ludziom nie
    trzeba takich poodniet. Moga byc normalne swiatla i bez korka, a i tak
    przeleca na czerwonym.
    Im szybciej sie jedzie, tym mniejsza chec do zatrzymania :-)

    No coz, prezydęt ma 80% poparcia.

    J.

  • 7. Data: 2013-10-03 00:02:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Oct 2013, Krzysztof 45 wrote:

    > Rekord to... 2 sekundy. Tak na sygnalizację świetlną wpływa tak zwany
    > Inteligenty System Transportu."

    Odnoszę wrażenie, że jest to sprzeczne z jednym ze sławnych rozporządzeń
    o długiej nazwie, więc pytaniem jest *KTO* powinien dostać mandat.

    > Na wyremontowanych drogach o dwóch pasach w jedna stronę dwóch w drugą
    > porobili 40km/h *debile* Przed remontem jeździło się 50km/h po
    > dziurawym bruku.

    Sprowadzili do poprzedniej prędkości.
    Nie patrz na mnie podejrzliwie, tylko powiedz kto przy znaku "40"
    nie "wykorzystuje bezkarności" do 50 :>
    Nie mam pojęcia czy to ma sens (i obstawiam że nie :>), ale faktem
    jest, że po dziurach kierowca bardziej uważa.

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2013-10-03 20:32:35
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Sprowadzili do poprzedniej prędkości. Nie patrz na mnie podejrzliwie,
    > tylko powiedz kto przy znaku "40" nie "wykorzystuje bezkarności" do
    > 50 :>

    Jest wiele ulic po któryc pomyka się bezpiecznie 60km/h a po remoncie
    stawiaja 40, zamiast utrzymac 50 lub podnieść bo aż się prosi do 60.
    Nasrali tyle sygnalizacji swietlnych, prowadzili ten ITS zaprogramowany
    przez jakiegoś przygłupa, ludzie szału dostają, a potem odstawiaja cyry
    by tylko nadrobić stracony czas prze tych przygłupów. Czy te przygłupy
    po tym mieście nie jeżdżą?

    > Nie mam pojęcia czy to ma sens (i obstawiam że nie :>), ale faktem
    > jest, że po dziurach kierowca bardziej uważa.

    Masz racje. Jest wiele ulic gdzie wszyscy wloką się 30-40 bo szybciej na
    prawdę nie ma sensu, choć można 50.
    Ale gdy zaczyna się remont, to kazdy myśli, teraz sie będzie sprawnie
    jeżdziło. A tu proszę. 40km/h LOL Ja to nazywam zamordzie.

  • 9. Data: 2013-10-04 17:17:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Oct 2013, Krzysztof 45 wrote:

    > Ale gdy zaczyna się remont, to kazdy myśli, teraz sie będzie sprawnie
    > jeżdziło. A tu proszę. 40km/h LOL Ja to nazywam zamordzie.

    W sprawie formalnej.
    Kilka razy (z dużym rozrzutem czasowym) słyszałem w massmediach
    wyjaśnienia drogowców, że "tak się robi" z powodu oleistych
    zawiesin, które mogą się wydzielać z nowej nawierzchni, i to
    niekoniecznie liniowo zanikając w czasie.
    Jeśli rzeczywiście tak jest i *z tego powodu* nowa nawierzchnia
    implikuje takieg ograniczenia, to trzeba by powiedzieć, że
    powód jest dobry.
    Pytanie "co potem" :>

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2013-10-04 17:47:03
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > Jeśli rzeczywiście tak jest i *z tego powodu* nowa nawierzchnia
    > implikuje takieg ograniczenia, to trzeba by powiedzieć, że

    Ciekawą teorię wymyślili. Asfalt jako najcięższa frakcja ropy naftowej nie
    ma prawa zawierać nawet odrobiny lżejszych frakcji olejowych, nie mówiąc o
    jeszcze lżejszych frakcjach lotnych.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO