    From: "P.Gawryjolek" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Nowe pakiety cyfry+
    Date: Tue, 6 Jan 2009 12:57:01 +0100

    Użytkownik "D@niel" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b2b6xmgqktat$.a9313ese6re0.dlg@40tude.net...
    > Dnia 06-sty-09 11:24:18, Kot Prezydenta napisawszy:
    > Melduję Panie Kocie, że tak chciałem, ale jak mi w wyniku ich
    > symulacji opłata zmieniła się z 40 zł na 139 zł (a miało być W TEJ
    > SAMEJ CENIE)- to na razie dałem sobie na wstrzymanie, może spróbuję
    > przez infolinię...
    >
    > --
    > Pozdrawiam - D@niel

    Wyjaśniam: Miałem pakiet podstawowy i dodatkowo 3 wymiary Discovery za 8zł
    Na podpuchę włączyli Natinal G, 3 kan AXN, Lingua, Religia itp i 3 wymiary
    discovery
    Nowy pakiet podstawowy+ zawiera prawie wszystko to samo brak D.World. ale
    osobiście wolę National.
    Skoro jest to bezpłatnie to po co było wyłączać?
    Zmieniłem sobie na ICA tylko ciekawe czy naliczą mi opłatę za rezygnację z 3
    Discovery?!!! i po co było robić całe zamieszanie.