  • 1. Data: 2009-01-06 10:22:01
    Temat: Nowe pakiety cyfry+
    Od: "P.Gawryjolek" <p...@g...pl>

    Witam.
    C+ pod koniec ubiegłego roku wykazała się super prezentami i dodała do swej
    oferty kanały dodatkowe. Mam wykupioną opcję dodatkową. W momence kiedy
    kanały te byłu nadawane gratis nawet nie policzyli mi za nie żadnych opłat.
    Czar prysł po 2 stycznia kiedy to super prezenty już znikły. Pozostały te
    tylko wykupione dodatkowo.
    Jakież było moje zdziwienie gdy na stronie internetowej operatora
    przeczytałem informację że c+ wzbogaciła swoje pakiety o wiekszość tych
    kanałów które do końca roku były za free.
    Tylko trzeba do nich zadzwonić lub napisać CZY SIĘ CHCE!. Nowy pakiet (ta
    sama nazwa tylko z dodatkiem "+") Nie będe się rozpisywał kto chce niech
    wejdzie sobie na www.cyfraplus.pl lub spróbuje dodzwonić się do BOK Zyczę
    cierpliwości. Po ostatniej wpadce Polsatu myślałem, że może się coś zmieni w
    podejściu operatorów do klienta ale jak widać... Pozdrawiam PG

  • 2. Data: 2009-01-06 10:24:18
    Temat: Re: Nowe pakiety cyfry+
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "P.Gawryjolek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > C+ pod koniec ubiegłego roku wykazała się super prezentami i dodała do
    > swej oferty kanały dodatkowe. Mam wykupioną opcję dodatkową.

    Jaką ?

    >W momence kiedy kanały te byłu nadawane gratis nawet nie policzyli mi za
    >nie żadnych opłat.

    Bo były gratis

    > Czar prysł po 2 stycznia kiedy to super prezenty już znikły. Pozostały te
    > tylko wykupione dodatkowo.

    To cieakwe

> [...]
    > cierpliwości. Po ostatniej wpadce Polsatu myślałem, że może się coś zmieni
    > w podejściu operatorów do klienta ale jak widać... Pozdrawiam PG

    wejdź i zmień prze internet na swoim koncie

  • 3. Data: 2009-01-06 11:12:55
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 06-sty-09 11:24:18, Kot Prezydenta napisawszy:
    > wejdź i zmień prze internet na swoim koncie
    Melduję Panie Kocie, że tak chciałem, ale jak mi w wyniku ich
    symulacji opłata zmieniła się z 40 zł na 139 zł (a miało być W TEJ
    SAMEJ CENIE)- to na razie dałem sobie na wstrzymanie, może spróbuję
    przez infolinię...

    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 4. Data: 2009-01-06 11:57:01
    Od: "P.Gawryjolek" <p...@g...pl>

    Użytkownik "D@niel" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > symulacji opłata zmieniła się z 40 zł na 139 zł (a miało być W TEJ
    > SAMEJ CENIE)- to na razie dałem sobie na wstrzymanie, może spróbuję

    Wyjaśniam: Miałem pakiet podstawowy i dodatkowo 3 wymiary Discovery za 8zł
    Na podpuchę włączyli Natinal G, 3 kan AXN, Lingua, Religia itp i 3 wymiary
    discovery
    Nowy pakiet podstawowy+ zawiera prawie wszystko to samo brak D.World. ale
    osobiście wolę National.
    Skoro jest to bezpłatnie to po co było wyłączać?
    Zmieniłem sobie na ICA tylko ciekawe czy naliczą mi opłatę za rezygnację z 3
    Discovery?!!! i po co było robić całe zamieszanie.

  • 5. Data: 2009-01-06 12:40:32
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    > Zmieniłem sobie na ICA tylko ciekawe czy naliczą mi opłatę za rezygnację z
    > 3 Discovery?!!! i po co było robić całe zamieszanie.

    Wydaje mi się że jest nowy regulamin od początku roku i pewnie to jest
    powodem tego zamieszania co nie zmienia faktu że twoje wk... rozumiem.

  • 6. Data: 2009-01-06 15:43:15
    Od: Aphi <a...@s...onet.pl>

    On Tue, 6 Jan 2009 12:12:55 +0100, D@niel wrote:

    > Dnia 06-sty-09 11:24:18, Kot Prezydenta napisawszy:
    > Melduję Panie Kocie, że tak chciałem, ale jak mi w wyniku ich
    > symulacji opłata zmieniła się z 40 zł na 139 zł (a miało być W TEJ
    > SAMEJ CENIE)...

    Potwierdzam!
    U mnie przy zmianie z komfortowego na komfortowy+ z symulacji dowiedziałem
    się, że płaciłbym 160zł - 3zł rabatu czyli równe 100zł za dużo.

    Udało mi się dodzwonić na infolinię (niedziela 7 rano) i zamówiłem
    telefonicznie.
    Przy okazji: na infolinii trafiłem na babkę, która mniej wiedziała o tych
    zmianach i cenach niż ja, potrafiła mi tylko przekazywać co się jej tam na
    monitorze wyświetlało a co ja jej moment wcześniej próbowałem powiedzieć.

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~ Pozdrawiam Aphi

  • 7. Data: 2009-01-06 16:01:19
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

> [...]
    > monitorze wyświetlało a co ja jej moment wcześniej próbowałem powiedzieć.

    Infolinie sa jak pudelko czekoladek - nigdy nie wiesz na kogo trafisz.

    c.

  • 8. Data: 2009-01-07 08:48:36
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > ....lub spróbuje dodzwonić się do BOK Zyczę cierpliwości.

    Tylko nie dajcie się wpuścić w numer 0-80...... , bo tam kasuje za każde
    połączenie, nieudane też :-).Niedawno dodali na stronie W CZYTELNY SPOSÓB
    także ten numer 0-22... Między innymi po mojej reklamacji, o której nie tak
    dawno tutaj pisałem :-). Nawet przeprosiny dostałem i jeden miesiąc za free,
    w ramach rekompensaty za rachunek telefoniczny...

  • 9. Data: 2009-01-07 17:00:51
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 7 Jan 2009 09:48:36 +0100, Robert_J napisał(a):

> [...]
    > dawno tutaj pisałem :-). Nawet przeprosiny dostałem i jeden miesiąc za free,
    > w ramach rekompensaty za rachunek telefoniczny...

    Faktycznie!
    Ze stacjonarnego telefonu kasują 28 gr za nawiązanie połączenia, a potem
    24 gr za minutę!
    Fajnie :-/

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2009-01-07 18:08:44
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Faktycznie!
    > Ze stacjonarnego telefonu kasują 28 gr za nawiązanie połączenia, a potem
    > 24 gr za minutę!
    > Fajnie :-/

    Nie każdy ma telefon tepsy zauważ :-). Ja mam akurat IPFON i tam naliczanie
    do normalnych numerów jest sekundowe, bez śmiesznej opłaty za nawiązanie
    połączenia. Natomiast ten 0-800 do Cyfry bierze bodajże ponad 30 gr za samo
    wysłuchanie magika, że "wszyscy agenci są zajęci" :-). Ja wykręcisz sobie
    150 razy 0-800 to można się nieźle wk....ć. Pałowałem się z nimi właśnie o
    to, wywalczyłem miesiąc za free i dla ogółu zamieszczenie w widocznym
    miejscu tego numeru 0-22 :-).