  • 11. Data: 2014-09-18 14:28:12
    Temat: Re: Nowe taryfy w Plusie na kartę
    Od: maderos <m...@t...net>

    > Pakiety danych też tam są.
    > Podstawowy pakiet z rozmowami do komórkowych bez limitu, SMSami do
    > komórkowych bez limitu i 500 MB danych -> 35 zł/mies.
    > Jak dla mnie to jest wypas za cenę paru biletów tramwajowych.
    >
    > Spoglądam wstecz i się dziwię, jak to możliwe, że obecnie ludzie marudzą
    > na coś takiego, a jeszcze parę lat wstecz było naliczanie za każdą
    > rozpoczętą minutę i wiele osób buliło rachunki za komórkę rzędu 290
    > zł/mc...

    Obecnie mam w Pleju taryfe Unlimited za 39.99, gdzie rozmowy na komórki
    ( każda siec ) + sms/msm ( każda siec ) i 1GB netu. To te 35 zeta jakoś
    tak nie wychodzi za ciekawie.

  • 12. Data: 2014-09-18 14:34:49
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Chris wrote:

    > Cena ciekawa tylko nie dla mnie bo za mały pakiet danych.

    No to możesz sobie włączyć większy.

    > Nie wiem co to tramwaj i bilet :)

    Czyli podjeżdżasz na CPN, płacisz circa 300 zł za jedno nalanie i to
    jest normalne, to jest zrozumiałe i tu nie ma ciężkich przeżyć za każdym
    razem.

    Ale przy płaceniu za komórkę będziesz się szarpał o 4 zł/mies...
    ;-)

  • 13. Data: 2014-09-18 14:37:26
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    dizel wrote:

> [...]
    > sumę pakiet w którym mamy rozmowy/smsy/dane. Wiadomo o co chodzi,
    > część ludzi tego nie potrzebuje i nawet jeśli wykorzysta tylko trochę
    > to reszta przepada i sieć dzięki temu zarabia.
    > 3. Tak jak ktoś już wspomniał teraz oferty na kartę to już praktycznie
    > są oferty na kartę abonamentowe. Nie mam danych dokładnych ale można
    > przyjąć że taki prepaidowiec miesięcznie wydawał wcześniej w ofercie
    > na kartę max 15zł (doładowanie za 50 na 3 miesiące). Teraz te pakiety
    > przeważnie są droższe.
    > Czy to dobrze czy to źle to nie wiem, bo każdy potrzebuje czego

    Ale przecież nikt nie zmusza do brania pakietu no-limit za 25 zł/mies.
    Można cały czas korzystać z oferty podstawowej bez pakietów i wydawać
    nadal te 50 zł/3 mies. a nawet mniej z włączonym rokiem ważności konta.

  • 14. Data: 2014-09-18 14:38:20
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    maderos wrote:

    > Obecnie mam w Pleju taryfe Unlimited za 39.99, gdzie rozmowy na komórki
    > ( każda siec ) + sms/msm ( każda siec ) i 1GB netu. To te 35 zeta jakoś
    > tak nie wychodzi za ciekawie.

    Tzn. ile byś chciał, żeby kosztowało miesięcznie no-limit i ile uważasz,
    że by było fair.

  • 15. Data: 2014-09-18 14:43:09
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-18 14:34, Poldek pisze:

    > No to możesz sobie włączyć większy.

    Tylko kwestia ceny, kiedyś patrzyłem i nie było to opłacalne.

    > Czyli podjeżdżasz na CPN, płacisz circa 300 zł za jedno nalanie i to
    > jest normalne, to jest zrozumiałe i tu nie ma ciężkich przeżyć za każdym
    > razem.

    Jeśli CPN=ORLEN to od wieków mnie tam nie spotkasz od kiedy w Zakopanym
    po zatankowaniu u nich wracałem na lawecie bo w ciągu 1h paliwo zamarzło
    w baku a musiałem być w domu wieczorem.

    > Ale przy płaceniu za komórkę będziesz się szarpał o 4 zł/mies...
    > ;-)

    Jak to w Polsce :) a tak na serio to już lata temu przeszedłem na kartę
    i mam wszystkie wydatki pod kontrolą i kosztuje mnie to dużo mniej niż abo.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2014-09-18 14:53:51
    Od: maderos <m...@t...net>

    W dniu 2014-09-18 14:38, Poldek pisze:

    > Tzn. ile byś chciał, żeby kosztowało miesięcznie no-limit i ile uważasz,
    > że by było fair.
    Ale to nie ja mam z tym problem. Podałem tylko ceny 2 usług w 2 rożnych
    sieciach. Liczyć chyba każdy potrafi. Dla mnie 40 zeta jest ceną
    optymalną i na taką się zgodziłem.

  • 17. Data: 2014-09-18 15:53:57
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 18 Sep 2014 14:53:51 +0200, maderos <m...@t...net>
    wrote:

    >Ale to nie ja mam z tym problem. Podałem tylko ceny 2 usług w 2 rożnych
    >sieciach. Liczyć chyba każdy potrafi. Dla mnie 40 zeta jest ceną
    >optymalną i na taką się zgodziłem.

    Tylko że nie wiąłeś pod uwagę że porównujesz ofertę abonamentową do
    oferty prepaid.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-09-18 17:06:49
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "dizel" napisał:

    > Tylko że nie wiąłeś pod uwagę że porównujesz ofertę abonamentową
    > do oferty prepaid.

    No przecież - cytuję:
    "teraz oferty na kartę to już praktyczniesą oferty na kartę abonamentowe."

    ;->

    JoteR

  • 19. Data: 2014-09-18 19:52:03
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 18 Sep 2014 17:06:49 +0200, "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

    >No przecież - cytuję:
    >"teraz oferty na kartę to już praktyczniesą oferty na kartę abonamentowe."
    >
    >;->

    No tak bo w sumie jak chcesz korzystać to co miesiąc za pakiet
    pobierana jest z konta określona kwota.
    Choć wiadomo w prepaid nikt nikogo do niczego nie zmusza i można kartę
    wyrzucić do śmieci w każdej chwili.
    Zresztą porównywanie oferty abonamentowej do prepaid jest bez sensu bo
    jak ktoś ma umowę na 2 lata i ten no limit dostał przy przedłużeniu
    umowy na przykład bo jest starym abonentem to może mieć za lepszą cenę
    taki no limit choć też nie zawsze.
    Jest różnica w cenie między no limitem dla abo i dla prepaid.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-09-18 20:31:03
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    dizel wrote:

> [...]
    > jak ktoś ma umowę na 2 lata i ten no limit dostał przy przedłużeniu
    > umowy na przykład bo jest starym abonentem to może mieć za lepszą cenę

    Choć częściej się zdarzało, że przy przedłużeniu umowy konslutantka
    składa super ofertę na no-limit, czy tam inny limit i jest super,
    podpisujemy na dwa latka zadowoleni, jak to żeśmy kozacko wynegocjowali.
    Po pół roku okazywało się, że międzyczasie ceny zjechały i z karty
    pre-paidowej kupionej w kiosku za 5 zł można dzwonić taniej i bez
    cyrografów. A tymczasem pozostało jeszcze 1,5 roku płacenia
    comiesięcznych rachunków.
    Tak to bywało we wcześniejszych latach. Teraz pewnie już tak nie będzie,
    bo ceny dojechały tak nisko, że "taniej już nie można". Bo ile można
    jeszcze zejść z ceną nielimitowanych rozmów za 25 zł/mies. - do 5 zł
    mies., do 1,5 zł/mies.? Bez przesady, taniej już moim zdaniem nie
    będzie, bo za prąd do BTSów jednak trzeba płacić, urządzenia
    konserwować. Kosztów reklam w telewizji nie liczę, bo z tego można
    będzie w pewnym momencie zrezygnować.