    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    Date: Wed, 24 Sep 2014 17:20:21 +0000 (UTC)

    atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    >>> http://www.spidersweb.pl/2014/09/iphone-6-plus-wygin
    a-sie.html

    > Pytanie, kto oglosil konkurs na "cienizne" telefonu?

    Czy to ważne? Ja jestem bardzo zadowolony że telefony są cienkie i lekkie
    ze stopów alu i magnezu. I nie oczekuję od nich mechanicznej
    niezniszczalności, jak niektórzy.

    > Druga rzecz - widziales test Note 3 w drugim linku?

    Kliknąłem i przejrzałem artykuł ale filmu nie chciało mi się oglądac. Te
    wszystkie "testy" są śmiechu warte. Tak jak to rzucanie na podłogę.

    Chciałbym poznać osoby, które oczekują że telefonem zrobionym ze szkła i
    aluminium można gwoździe w ściany wbijać....

    Jak to się mówi tutaj: "you cannot cure stupid".