    Date: Wed, 24 Sep 2014 19:36:54 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus

    On 2014-09-24 19:20, Pszemol wrote:

    > Czy to ważne? Ja jestem bardzo zadowolony że telefony są cienkie i lekkie
    > ze stopów alu i magnezu. I nie oczekuję od nich mechanicznej
    > niezniszczalności, jak niektórzy.

    A ja nie; producenci przescigaja sie w tworzeniu coraz cienszych
    telefonow kosztem czasu pracy na baterii i wytrzymalosci.
    Apple wlasnie wymyslilo nowosc: portfel ze slaba bateria, jak sie nim
    placi po wyczerpaniu baterii bo dziecko gralo troche w poczekalni lub
    gdzie indziej w Angry Birds?
    Glownym problemem w przypadku duzych telefonow jest dlugosc i szerokosc,
    grubosc stala sie dla producentow tak samo glupio wazna jak rywalizacja
    na polu rozdzielczosci ekranu.

    Poza tym kwestia stopow, nie dosc ze Apple pozalowalo kasy na szafirowe
    szklo (Chinczycy zaczynaja je dawac w swoich telefonach sporo taniej),
    to dodatkowo rozrzezbili sie z guziczkami w tej wydmuszcze po Coli i
    takie sa efekty.
    Osobiscie wole poliweglan, ktory jest stosowany w Nokiach: lekki,
    wytrzymaly, estetyczny, nie odksztalca sie przy upadku, nie ma tez
    sklonnosci do pękania. Zas po tych testach na wyginanie wole nawet
    plastik-fantastik Samsunga niz wydumane i slabo zaprojektowane body
    nowego iPhone 6 Plus.

    > Kliknąłem i przejrzałem artykuł ale filmu nie chciało mi się oglądac. Te
    > wszystkie "testy" są śmiechu warte. Tak jak to rzucanie na podłogę.
    >
    > Chciałbym poznać osoby, które oczekują że telefonem zrobionym ze szkła i
    > aluminium można gwoździe w ściany wbijać....
    >
    > Jak to się mówi tutaj: "you cannot cure stupid".

    Hehe, no tak prawda w oczy kole ;] W iPhone 6 Plus pieknie pekl ekran
    podczas proby przywrocenia pierwotnego ksztaltu, Note zas wszystko
    zniosl bez problemu. Ale oczywiscie jesli iPhone czegos nie ma lub nie
    umi to znaczy, ze to jest zbedne, bzdura i do niczego nie sluzy.
    Poczytaj opisy rozżalonych wlascicieli iP6 Plus - oni nie rzucali tymi
    telefonami, nie robili z nich tez kladki dla slonia. Telefony wygiely
    sie w przedniej kieszeni!!!
    Tak tak, zaraz przeczytam, ze mieli zle kieszenie, zle w nich te
    telefony trzymali lub.... i tu dluga lista co zle zrobili.
    Powodenia :]