    Date: Wed, 24 Sep 2014 20:57:36 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus

    > Ale trollujesz...
    >
    > Naprawde zaskoczony jestes że taki produkt będzie się łatwo deformował pod
    > naciskiem?

    Dobre, dobre - wskazanie realnej wady nazywa sie teraz trolowaniem :]]]
    Wlasciwie nie jestem zaskoczony - Apple juz wczesniej mialo problemy ze
    sztywnoscia iPhone'a 5...i oczywiscie nie wyciagneli wnioskow, wprost
    przeciwnie, jeszcze bardziej odchudzili. Trzeba pobic kolejny rekord
    grubosci a jesli sklamiemy nie wliczajac w to wystajacego aparatu? Who
    cares - fani i tak to lykna z owacjami na stojaco.
    Biorac pod uwage to co Apple robilo do tej pory, mozna sie spodziewac ze
    iPhone 7 bedzie jeszcze cienszy a wytrzymalosc na zginanie bedzie na
    poziomie tabliczki czekolady.

    Ciekawe bylo dla mnie zestawienie z Note 3, ktory spisal sie znakomicie.
    LG Flex tez tutaj swietnie wypada.
    W przypadku iPhone 6 fakt: nie jetem zaskoczony, ze taki produkt bedzie
    sie latwo deformowal pod naciskiem. Po prostu fizyka, przedmiot ktory w
    Cupertino jest chyba dosc malo popularny.

    Ale nie ma rzeczy, ktorych nie da sie naprawic bumperem, ten bedzie mial
    wkladke z plytki stalowej i po sprawie ;]