  • Data: 2014-10-27 17:07:54
    Temat: Re: Nowy sterownik do Windows dla FTDI blokuje podróbki
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:m2ljob$o2g$1@mx1.internetia.pl...

    > Tendencja jet szersza. Tak samo zwalcza się handel chronionymi
    > zwierzętami, handel kością słoniową czy pornografię dziecięcą. Ciężko jest
    > dopaść tych co polują na słonie czy tych co wykorzystuję dzieci do
    > produkcji pornografii. Dlatego zakłada się, że ten proceder jest napędzany
    > przez tych co chcą to kupić, więc traktuje się ich jako współwinnych. Stąd
    > odpowiedzialność kupującego.
    > Antyglobaliści owszem będą protestować przeciwko takiej walce z podróbkami
    > (bo to walka z korporacjami), ale pochwalą zastosowanie podobnego
> [...]
    Raczej trudno kupić żółwia nie wiedząc że się kupuje żółwia.
    A na podróbkę można się chyba łatwo nadziać. Gdzieś czytałem (z rok temu),
    że nawet produkcja militarna USA nie może sobie poradzić z podróbkami
    elementów elektronicznych.
    Skoro oni mają problem to jak od podróbek ma się obronić mały dystrybutor.
    Znów się okaże że duzi sobie poradzą a mały oberwie.
    Jeśli jakieś przepisy w efekcie końcowym chronią interesy dużych kosztem
    małych to ja jestem przeciw tym przepisom bez względu na ich logiczne
    uzasadnienie.
    Dlatego też co najmniej niektóre dyrektywy uważam za idiotyczne.
    P.G.