    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nowy sterownik do Windows dla FTDI blokuje podróbki
    Date: Tue, 4 Nov 2014 14:30:59 -0000
    <m2avn9$7vg$1@mx1.internetia.pl>
    <54490ac7$0$18080$65785112@news.neostrada.pl>
    <54537016$0$18081$65785112@news.neostrada.pl>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    news:54537016$0$18081$65785112@news.neostrada.pl...
    > Teraz kupuję takie wiertła po 12-15 zł, które nawet nie udają, że nie są
    > chińskie. Wytrzymują wiercenie, kucie, wyginanie, zakleszczenia. Główną ich
    > wadą jest mniej błyszcząca powierzchnia metalu. :)
    > Tracę je głównie wtedy, gdy komuś je pożyczę i "zapomną" do mnie wrócić.

    moge potwierdzic

    niecale dwa lata temu po tym jak peklo mi dlugie sds 12mm za 99 pln kupilem
    3 wiertla 1000mm w aldim za 29 pln komplet

    wywiercily juz setki otworow, sa po pierwszym dopiero ostrzeniu i nic nie
    wskazuje na to ze sie koncza

    oczywiscie nie jest to regula bo np. dluta sds maja tam wyjatkowo podlej
    jakosci ale juz od dawna cena nie jest wyznacznikiem jakosci na tzw.
    "sredniej polce"

    --
    http://db.org.pl/