  • Data: 2018-04-15 12:50:27
    Temat: Re: O badziewności precyzji
    Od: Mirek <m...@n...dev> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.04.2018 18:54, Sebastian Biały wrote:

    > Nie działa :) Salak wypada jak wypadał. Prawie na pewno kielich przestał
    > być sprężynujący. Ostatnio miałem wpadke z podstawką ZIF ktora nie
    > kontaktowała. Jakaś epidemia albo spisek ...

    Może to nie podstawki tylko scalaki jakieś podróbki?
    Też sobie przypominam, że mi scalak nie kontaktował w podstawce i
    podginałem nóżki. Przed chwilą sprawdziłem jakieś podstawki które mam i
    scalaki - wchodzą bardzo ciężko. Bez podważenia śrubokrętem nie ma mowy
    o wyjęciu. Zwykłych podstawek nie stosuję, bo albo są badziewne albo ja
    nie potrafię ich przylutować.
    Wg mnie podstawa to piętnować takie buble i odżałować te 20 minut i
    odesłać to w choleroe sprzedawcy.

    > Nie potrafie znaleźc szczypiec robiących "pofalowanie" na nogach
    > scalaka, więc zrobiłem je ręcznie dla kilku najbardziej
    > problematycznych. To na razie jedyna i kiepska metoda. Zalewać cyną nie
    > chcę.

    Może pocynuj dodatkowo nóżki?
    Przy tej ilości przydał by się tygielek z cyną i poszło by szybciej niż
    wyginanie.

    --
    Mirek