eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaO konkurencji na rynku › Re: O konkurencji na rynku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: O konkurencji na rynku
    References: <s...@f...lasek.waw.pl>
    <m19fkb$r10$1@node2.news.atman.pl>
    Organization: : : :
    Date: Fri, 10 Oct 2014 22:54:56 +0200
    User-Agent: slrn/1.0.2 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 34
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1412974497 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 18368 77.253.217.116:33655
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237951
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

    >> Dzwoni więc do Netii z pytaniem, czy można. Najlepiej po prostu sam
    >
    > Jeśli chodzi o Netię, to ja nie wiem jak ta firma daje sobie radę bo
    > z taką bandą ignorantów powinna już dawno zbankrutować.
    >
    > Przykład 1. Studenci wynajmują mieszkanie. [...]
    > Przykład 2. W domu moich rodziców był telefon i ADSL TP. [...]

    No nie wiem, u mnie działa siódmy bodaj rok. Przypuszczam, że siłą
    rozpędu. Jak się kończyła trzecia dwuletnia umowa, to zadzwoniłem
    z pytamiem, co będzie jeśli nie przedłużę. Czy przedłużą na czas
    nieokreślony i czy to będzie na tych samych zasadach finansowych.
    Powiedzieli, że tak. Ale proponowali kolejną dwuletnią umowę. Akurat
    była promocja -- chyba złotówkę drożej, niż miałem dotychczas i mam
    teraz w bezterminowej umowie. Podziękowałem grzecznie. Ale z duszą
    na ramieniu czekałem co będzie w dniu zakończenia umowy. Ufff.. nie
    wyłączyli. A potem w dniu wystawienia faktury -- nie policzyli według
    jakiejś taryfy sprzed dziesięciu lat 499 zł/miesiąc. Czyli sukces.

    Co trzeba przyznać, technicznie działa dobrze. Przez te lata zaliczyłem
    jedną poważną awarię -- w nocy z piątku na sobotę, nieco później niż
    teraz, troche po północy, ktoś ukradł kabel. Po prostu wytargał na
    haku w samochodzie ze studzienki. Zgłosiłem zaraz. Już w niedzielę
    rano brygada wynajęta przez tepse ciągnęła druta na nowo. Po prostu
    umowa WLR/BSA zakłada horendalne odszkodowania dla dierżawcy linii
    przy awarii dłuższej niż 48 godzin. To zdaje się kilkaset złotych na
    dobę. Więc musieli się śpieszyć. Jak mi padł kiedyś telefon w TP, to
    naprawiali 193 dni (a i tak "naprawiło się" przy okazji -- też ktoś
    ukradł kabel, więc trzeba było pociągnąć nowy).

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: