    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: O konkurencji na rynku
    Date: Sat, 11 Oct 2014 15:58:03 +0200

    Pan Olek napisał:

    > A ja zapytam co robi, utrzymywany z naszych podatków, regulator?
    > Jakby regulator podsumował skalę chaosu w Netii, to powinien im taką
    > karą przysolić, że natychmiast by się musieli zorganizować albo pakować
    > walizki.

    Tylko czy to aby dobry kierunek? Co będzie, jeśli Netia się wyniesie?
    Zostanie sam Orange. Tak, to już było. Rok próbowałem łagodną perswazją,
    potem trochę ostrzej, skłonić monopolistę do doprowadzenia drutów do
    takiego stanu, by mógł na nich zadziałać ADSL. Nie dało się. Netia
    ochoczo przystąpiła do podebrania im klienta. Tak to wtedy wyglądało,
    jakby im zależało.

    > Kolejny przykład - ww. konsultant Netii twierdzi, że w lokalizacji
    > o którą pytam, w ogóle nie mają swojej sieci

    Na stronie podają ceny dostępu do internetu, telefonu i telewizji.
    Dopiero gdy się próbuje coś z tego zamówić, to się okazuje, że są to
    ceny dla kilentów w ich sieci. Na WLR/BSA jest dychę drożej. Ale nie
    ma w cenniku nawet gwiazdeczki z informacją drobnym drukiem, że tak
    jest. Ja w ogóle nie wiem, gdzie oni mają sieć. Nie spotkałem takich
    miejsc. Ze swojej perspektywy (dość szerokiej) postrzegam Netię jako
    operatora BSA.

    --
    Jarek