eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaO konkurencji na rynku › Re: O konkurencji na rynku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <s...@f...lasek.waw.pl>
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: O konkurencji na rynku
    Date: Mon, 13 Oct 2014 11:44:19 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 85
    Message-ID: <543b9ef3$0$18368$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.158.31
    X-Trace: 1413193459 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 18368 83.10.158.31:50175
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237960
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    [...]Dzwoni więc do Netii [...]

    Spodobala nam sie oferta Netii na internet.
    Dzwonimy, powiedzmy ze 25 sierpnia, podpisujemy umowe, pada termin ...
    hm, 1 pazdziernik czy 1 listopad ... no zalozmy ze 1.10. Czekamy.

    Gdzies tam dzwoni babka z TP informuje ze faktura bedzie drozsza, bo
    sie promocja na neostrade konczy. Ale jaka faktura ... a ona ze ma w
    systemie date odejscia 31.10.
    No, pewnie sie Netia nie wyrobila, papiery spoznila, wypowiedzieli juz
    we wrzesniu i termin uplywa w listopadzie. Pierwszy minus zaliczyla,
    no, ale zdarza sie.

    Dzwonimy do Netii wyjasnic sprawe ... tam nie ma z kim pogadac. Kazdy
    mowi co innego.
    Zanim trafilismy na kogos kompetentnego, to chyba dwa dni minely.
    Minus sie powiekszyl.
    Nic sie nie da zrobic, ale od 1 listopada ruszamy.

    No nic, czekamy i sie zastanawiamy czy 1.11 pracuja i czy przelacza,
    bo to jakos tak z niedzieli na poniedzialek bylo.

    przychodzi 20.10 - kuriera z routerem od Netii nie ma.
    Dzwonimy ... znow szukanie wlasciwej osoby, az sie dowiadujemy ze
    routera jeszcze nie wyslali i im sie nie spieszy.
    Termin sie zbliza, pudelka nie ma, grozi dzien bez internetu.
    Dzwonimy co oni zamierzaja i jak przyspieszyc, w koncu mozemy sami
    odebrac w oddziale .. a g*.
    Routery konfiguruje i wysyla zewnetrzna firma, czy wysle i kiedy to
    nie wiadomo, bo znow zlecenie zaginelo, oni swoja kolejke maja.

    No coz, pomyslelismy sobie ze jak tak ma wygladac np usuwanie awarii,
    to niegrzecznie wypowiedzielimy umowe i przeprosilismy sie z TP.

    A w TP tak prawde mowiac poziom obslugi klienta znacznie wzrosl.
    I zalatwic sie cos daje, i rozmowca kompetentny, i jakies "uruchamiam
    testy na linii" potrafii.
    Widac ze sie staraja.
    Choc mam wrazenie ze ostatnio znow wracaja korporacyjne nawyki i sie
    usztywnia...

    >Tak sobie patrzę na ten casus i dojść nie mogę, jak to jest, że takim
    >firmom nie zależy ani trochę na zyskaniu nowego klienta? Z tą kaucją,
    >czarną listą i całym bałaganem w papierach, to już w ogóle
    >przegięcie.

    No wiesz, czarna lista dobra rzecz. Kaucja ... powiedzmy ze wystepuje
    na tym rynku. Coraz rzadziej i troche glupio, ale wystepuje.

    Ale o klienta nie dbaja wcale. Byc moze dbanie za duzo kosztuje,
    wiekszy skutek przynosi reklama :-)

    Poza tym wiesz - taki pasozyt, nic wlasnego nie ma, dbac nie musi.
    Co prawda Netia troche wlasnych linii ma ... ciekawe kiedy sie
    zorientuje ze za malo dba.

    >Chcą, by im dwie stówy odpalić, chociaż sami w przeszłości okazali
    >się
    >niewiarygodni.

    Oj - no wiesz, we wlasnym mniemaniu to klient okazal sie niewiarygodny
    :-)

    >Poza tym już kiedyś wyrwali kilka złotych z tej imprezy,
    >a palcem przy drutach nie kiwnęli -- nieistniejącą wierzytelność
    >opchnęli
    >jakiemuś Krukowi, Ultimo czy innej swołoczy, zainkasowali żywą
    >gotówkę
    >(akurat takich firm mi nie żal, gdy Netia robi je w konia). Wątpię,
    >by
    >kiedykolwiek zwrócili kasę za trefny towar.

    Kruk je chyba hurtem kupuje po takiej cenie ze mu sie oplaca razem z
    watpliwymi sprawami :-)
    A sprzedajacy (bo nie tylko Netia) po prostu stwierdza strate i
    zmniejsza nalezny podatek.

    P.S. Jak to jest z VAT ? Wystawiam fakture za usluge, naliczam VAT,
    klient nie placi bo twierdzi ze usluga niezrealizowana ... VAT do
    korekty, czy lepiej zaplacic ?

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: