-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Date: Thu, 28 Aug 2014 12:08:46 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 29
Message-ID: <ltmv39$l45$1@node1.news.atman.pl>
References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
<53fee95f$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
<ltmqq2$gcr$1@node1.news.atman.pl> <ltmtvl$dfh$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1409220521 21637 83.142.198.226 (28 Aug 2014 10:08:41
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Aug 2014 10:08:41 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <ltmtvl$dfh$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542769
[ ukryj nagłówki ]On 2014-08-28 11:31, John Kołalsky wrote:
>> Najskuteczniej - postawić kilku gliniarzy i kierować ruchem.
>
> To by zatrzymało ruch prawie całkiem.
Przecież już jest całkiem zatrzymany. Pomogłoby jakby gliniarze
pomyśleli i puszczali tylko tych co mają realne szanse na zjazd ze
skrzyżowania.
>> Z absolutnym priorytetem dla tramwai.
>
> W celu ? Przecież te tramwaje praktycznie nie mają problemu z
> przejazdem. Ich torowiska są puste.
Co widać na załaczonym obrazku;)
>> Albo zrobić inteligentne sterowanie, które bierze pod uwagę czy jest
>> wolne miejsce za skrzyżowaniem.
>
> Problemem na tym obrazku nie jest przejazd tramwajów przez skrzyżowanie
> tylko za mała przepustowość jezdni zdaje się głównie tych, przy których
> jest torowisko, czyli gdyby zamiast niego zrobić pasy jezdni to być może
> korka by w ogóle nie było.
Raczej byłby o pas szerszy. Bo za tym skrzyżowaniem jest kolejne
skrzyżowanie i cudów nie ma - korkuje się na skrzyżowaniach.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.14 12:21 Shrek
- 28.08.14 14:11 Feliks54
- 28.08.14 16:11 J.F.
- 28.08.14 16:24 Shrek
- 28.08.14 16:38 Liwiusz
- 28.08.14 16:45 John Kołalsky
- 28.08.14 16:51 John Kołalsky
- 28.08.14 17:04 John Kołalsky
- 28.08.14 17:08 SW3
- 28.08.14 17:38 Shrek
- 28.08.14 17:41 Shrek
- 28.08.14 17:57 Shrek
- 28.08.14 18:02 Shrek
- 28.08.14 18:30 John Kołalsky
- 28.08.14 18:34 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław