eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO korkach i poprawie płynności ruchu. › Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
  • Data: 2014-08-28 16:11:14
    Temat: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    On 2014-08-28 10:33, J.F. wrote:
    >> Ba, tak prawde mowiac to nie jestem pewien czy suwak w wersji
    >> niemieckiej poprawia czy pogarsza plynnosc.

    >Płynność czy przespustowość? Przepustowości nie zwiększy, cudów nie
    >ma. Natomiast płynność tak - jesli tylko większość będzie jechać na
    >suwak.

    Jedno i drugie. Zamiast wersji niemieckiej "jedz swoim pasem do konca"
    sugeruje ze nalezy sie ... co najmniej dopasowac do swojej "szczeliny"
    kawalek przed zanikiem.
    Bo jak pojedziemy do konca, to tam zawsze jakies niedopasowania sie
    zdarza i ucierpi plynnosc, a w slad za nia przepustowosc.

    >> Jest maly niuans. Jesli w korku jest wiele ciezarowek i wszystkie
    >> lub
    >> wiekszosc na prawym pasie (czy tam na lewym), to prawy pas jedzie
    >> szybciej.
    >To się ustaw na prawym.

    Moge, ale prawy zapchany, a na lewym jeszcze troche wolnego. Jak za
    chwile inni pomysla ze tu taki zwyczaj, to wrocimy do "zamka po
    polsku" :-)

    >> Albo sie z tym godzimy i ewentulanie sprytnie zajmujemy miejsce w
    >> prawej, dluzszej kolejce, ale kierowcy dlugich tirow wpuszczaja
    >> 2-3
    >> osobowki - tyle, ile sie przecietnie obok ich miesci.
    >Zasada jest prosta 1/1.

    A widzisz, ostatnio ... tzn tak ze dwa lata temu, w podobnej sytuacji
    w Niemczech tiry wpuszczaly wiecej i wszystko rowno szlo.
    Ale to juz blisko granicy bylo i chyba wiecej Polakow niz Niemcy.

    >> P.S. Jak poprawic taki korek
    >> http://jfox.republika.pl/moto/korek.jpg

    >Najskuteczniej - postawić kilku gliniarzy i kierować ruchem. Z
    >absolutnym priorytetem dla tramwai. Albo zrobić inteligentne
    >sterowanie, które bierze pod uwagę czy jest wolne miejsce za
    >skrzyżowaniem.

    Otoz to. Tu trzeba odblokowac torowisko, a cala reszta nieistotna - na
    tym skrzyzowaniu nie ma zadnego problemu dla samochodow, problemy sa
    na 4 sasiednich torowiskach, albo jeszcze dalej.
    Tu sie nie da nic poprawic, poza przepuszczeniem tramwaju.

    >Ale biorąc pod uwagę, że że na Wisłostradzie Siemens regularnie
    >zaliczał zwiechy na wydawałoby się najprostszym możliwym problemie
    >(trzy czy cztery skrzyżowania z wyraźnym kierunkiem dominującym), to
    >obstawiam że nawet biorąc pod uwagę dowcipy o policjantach, to lepiej
    >tam postawić mundurowego;)

    Swego czasu robili bardzo dobra robote na skrzyzowaniu Hallera z
    Grabiszynskiej (WRC), jak Klecinska byla w budowie.
    Tzn robili to co piszesz - zatrzymywali ruch dopoki nie zrobilo sie
    miejsce za skrzyzowaniem, i dbali zeby z trzech stron wpuszczac w
    miare sprawiedliwie ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: