  • Data: 2020-09-30 11:19:34
    Temat: Re: OC
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-09-2020 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Skad podejrzenie ze ja mam problem z wykupieniem / przedłuzeniem OC?

    Masz problem z wczuciem się w sytuację nieolewacza.

    >sprobowałem znaleźć rozwiazanie problemu.

    Z punktu widzenia olewacza.

    > Ty natomiast twierdzisz ze jest jak jest, jest dobrze, bo olewaczy
    > trzeba karac.

    Nie.
    Tylko że ponoszą konsekwencje własnej głupoty - sami się za nią karzą.

    > Ale jak pokazuje ci ze taki punkt widzenia mozna zastosowac do innych
    > spraw to uwazasz to za demagogie.

    Nie.
    Natomiast demagogiczne przykłady uważam za demagogię.
    Jak nie ubezpieczysz domu (lub OC) i wjedziesz w kogoś rowerem, to też
    za to zapłacisz.

    > Mowisz ze w jakis magiczny sposób zmuszam cie do odpowiedzi?

    Domagasz się ich, mimo że już dawno powinno do Ciebie dotrzeć, że tego
    nie zamierzam zrobić.

    > BTW wymyslane na kolanie banialuki to opisywanie sytuacji

    Czyli wymyślanie, czy opisywanie?
    Bo jak nie rozumiesz różnicy, to się cofnij do podstawówki.

    P.S.
    Nie rób z gęby cholewy - jak obiecałeś zamknąć twarz w tym wątku, to ją
    trzymaj.
    I tak nic swoim pieniaczeniem nie uzyskasz.
    EOD