  • Data: 2020-09-30 14:59:54
    Temat: Re: OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Masz problem z wczuciem się w sytuację nieolewacza.

    :) Mam wszystkie OC wykupione na czas. Rozumiem, ze twoim zdaniem mam
    problem z wczuciem sie we własna sytuacje? ;-DDD

    > Z punktu widzenia olewacza.

    Z kazdego punktu widzenia.
    Szukam takie rozwiazania ktore nikomu nie bedzie przeszkadzac, a osobom
    mniej zorganizowanym pomoze.

    > Nie.
    > Tylko że ponoszą konsekwencje własnej głupoty - sami się za nią
    > karzą.

    Takie podejscie jest zwyczajnie głupie.
    Tak samo jak głupie jest kazde prawo które kara niewspołmiernie do
    winy.

    > Nie.
    > Natomiast demagogiczne przykłady uważam za demagogię.
    > Jak nie ubezpieczysz domu (lub OC) i wjedziesz w kogoś rowerem, to
    > też za to zapłacisz.

    To prawda.
    Ale osoba jadaca rowerem ma swiadomosc tego, ze nie ma ubezpieczenia.
    Moze sobie to ubezpieczenie wykupić, moze nie wykupic - jej wybór.
    A tutaj mowimy o sytuacji w której ktos jedzie samochodem z
    przeswiadczeniem ze ma OC. I to przeswiadczenie wynika z jego braku
    uwagi ale rowniez z uwarunkowań prawnych.
    Ja potrafie sie postawić w sytuacji osoby która np 10 lat jezdziła
    samochodem, co roku TU przysyłało jej odnowienie polisy.
    Az kupiła inne auto i nie pomyslała ze tym razem TU jej nie przysle.

    > Domagasz się ich, mimo że już dawno powinno do Ciebie dotrzeć, że
    > tego nie zamierzam zrobić.

    Ja sie chłopie od ciebie niczego nie domagam.
    Mozesz odpowiadac, mozesz nie odpowiadac - twój wybór.

    > Czyli wymyślanie, czy opisywanie?
    > Bo jak nie rozumiesz różnicy, to się cofnij do podstawówki.

    Idz sobie z tymi chamskimi odzywkami do mamusi...

    > P.S.
    > Nie rób z gęby cholewy - jak obiecałeś zamknąć twarz w tym wątku,
    > to ją trzymaj.
    > I tak nic swoim pieniaczeniem nie uzyskasz.
    > EOD

    Pozwolisz, ze bede odpisywał na co mi sie podoba?
    Czy tutaj tez czujesz jakis wewnetrzny imperatyw który kaze ci pouczac
    mnie w tej kwestii?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."