  • Data: 2013-10-13 01:29:07
    Temat: Re: OC i "znikajacy samochod"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.10.2013 01:23, Krzysztof 45 pisze:

    > A może byś Pan Panie Lawa skupił się i na pytanie odpowiedział? Bo

    A po co? Inni już doradzili. Ja tylko skomentowałem twój bezmyślny (jak
    zwykle) bełkot.

    > jeszcze chwila i taboret zeżresz na którym siedzisz.

    Nie sądź innych po sobie, termici móżdżku ;->

    > No widzisz... W takim kraju żyje.
    > Gdyby urzędy w Polsce były po to po co są, nie było by problemu.

    Urzędy nie są po to, żeby prowadzić ludzi za rączkę jak dzieci.

    > A tak jest jak w PRL. Dobrze że teraz jest coś takiego jak grupa
    > dyskusyjna i są doradcy jak załatwić problem w wolnym, praworządnym i
    > demokratycznym kraju Panie Lawa.

    No i są. I są rozwiązania. Więc po co znowu urządzasz histerię, że "ta
    parszywa Polska znęca się nad ludźmi"?

    > Biedna ta Polska. Rozpada się bo Kowalski zgubił dokument od auto za
    > 900PLN.

    Póki co to rozpada się taki Kowalski.

    > Nie wiem czy to skumasz, ale ujebując Kowalskiego, ta Polska podcina
    > sobie gałąź na której siedzi.

    Ale Kowalski sam się ujebał. Ty miałbyś do Polski i urzędników pretensje
    jakby ktoś wpadł po pijaku do rzeki i się utopił... że jak to, żaden
    urzędnik nie dopilnował? Nie złapał za rękę?