    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: OCR na smartfonie
    Date: Tue, 21 Jan 2020 04:49:45 +0100

    "pueblo" 5e25ea13$0$499$6...@n...neostrada.pl

    > Jak sobie z tym radzicie?

    Zanim popsułem ostatni smartfon -- radziłem sobie
    doskonale. Jest cała masa mas OCRów pod Android.
    Bardzo dawno (nie wiem, czy miałem wówczas Ace
    Samsunga czy Monster Pentagramu) zOCeRowałem
    umowę debetu (40 kpln na gębę) z Millennium
    spisaną drobnym drukiem na stronach A4...

    Przestrzegano mnie wówczas przed pazernością
    i obłudą Millego -- od tamtej pory zaliczyłem
    jeszcze kilka podobnych (na mniejsze kwoty, bo
    mam za wysokie limity karciane -- mogę przyciąć
    karty) umów, ale Mille nie wziął ode mnie grosza
    za owe debety, dając w zamian odsetki...

    OCRy pod Androidem chadzają bardzo sprawnie.
    Zarówno OCRy onlajnowe jak i offlajnowe.

    Nawet wtedy Mille nie wziął ode mnie szmalu, gdy
    nieopatrznie przekroczyłem granice bezpieczeństwa
    naznaczone ;) w tej umowie. Ceną była ~stówka plnów. :)
    Nawet nie pisałem żadnego odwołania, reklamacji czy
    innego płaczu... [nie sugerowałem, iż obciążenie
    spowoduje głodzenie niewinnych mych dzieci...]

    Naznaczone? -- Mille daje debet za free na tydzień
    miesięcznie, ale zastrzega, iż od poniedziałku do
    kolejnego poniedziałku to aż 8 dni. ;) Jakkolwiek by
    policzyć, przekroczyłem na pewno 7 dni -- zero odsetek...

    Jakkolwiek liczyć? Ano:

    - zlecenie przelewu wewnętrznego po 22 godzinie
    skutkuje przesunięciem czasowym...

    - od poniedziałku do kolejnego poniedziałku to naprawdę
    tylko 7 dni (liczy się stan o ,,północy'' -- czymkolwiek
    jest ta ,,północ'') ale Mille twardo twierdzi, że to aż 8 dni. ;)

    - miesiąc u Millego nie zaczyna się 01 dnia miesiąca. ;)

    - itd...........

    Nawet najdelikatniejsze liczenie wskazało, że wyskoczyłem
    poza 7 dni, ale Mille nie naliczył opłat...

    Ten debet to taka zabawa -- przez rok można zyskać niewiele
    więcej niż stracić można jednorazowo. ;) Ale mam za sobą kilka
    takich umów i do tej pory nie straciłem ani grosza!!!

    Oczywiście żadnych prowizji itd... Po prostu szmal za
    freeko na 72 czy 84 dni w roku... Nie trzeba nawet mieć
    pokrycia ;) -- by dostać taki debet. [wystarcza ładne oczęta!]

    -=-

    Ale ktoś zarzekał się publicznie na grupie, że wziął na tydzień
    a Mille naliczył mu odsetki, gdyż uznał, że od poniedziałku do
    kolejnego poniedziałku to aż 8 dni...

    Idąc tą drogą -- można pobrać 7 razy na kilka godzin, by Mille
    uznał że tydzień minął... ;) (biorę rano i oddaję w południe;
    IMO to zero dni, bo o ,,północy'' nie ma śladu po debecie)

    Ogólnie IMO Mille nie szuka dziury w całym i przychylnie
    traktuje potknięcia swych klientów. [wiadomo -- zapłakany
    klient to strata dla banku! -- waciki, chusteczki, osuszacze
    itd... dobry klient do klient uśmiechnięty od ucha do ucha!!!]

    -=-

    OCRy pod Androida skutecznie prostują kartki (smartfony mają
    ,,wychyłomierze'') i zapisują do różnych formatów, także do
    audio -- za sprawą sztucznego/syntetycznego gadulstwa...
    Rzecz jasna gadulstwo potrafią zamienić w tekst... Potrafią
    też skutecznie tłumaczyć na różne języki -- nie wiem, co
    z migowym i brajlem, ale IMO i do tego są aplikacje...

    --

    Nikomu FCN nie pożarł plnów poza mną? Czy nikt nie chce o tym pisać?