  • Data: 2015-11-30 18:14:46
    Temat: Re: OLED idzie pod strzechy
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Nov 2015 17:10:30 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Jest taki program - Display Tester,
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.go
    mbosdev.displaytester
    > oprocz testowania ma tez "Burn-in repair".
    > O ile rozumiem - wyswietla na przemian jasne i ciemne i liczy na to
    ,
    > ze roznice znikna.

    Nie pomaga, przynajmniej ta pierwsza darmowa funkcja. Zauważyłem
    teraz na tych testach solid color, że wypalenie widać najwyraźniej na
    niebieskim. Na red nie widać w ogóle, baardzo lekklo na zielonym i
    na niebieskim najmocniej.
    Inna ciekawostka jaką już wcześniej zobaczyłem, to że po wyświetleniu
    "czarnego" pixla (wszystkie zgaszone) i tak widać w ciemności lekką
    poświatę, która wyłącza się dopiero jak tel się uśpi.
    Czyli czerń nie do końca taka czarna.
    Z tego co kojarzę było tak "od nowości".
    Tv oled LG reklamuje jako doskonałą czerń, niestety te tv widziałem
    tylko na targach gdzie jakieś tam światło otoczenia było, więc nie da
    się stwierdzić doskonałości tej czeeni.
    Ty zdaje się masz sgs3? Poświata przy czerni lub ta od belki też
    występuje u Ciebie?

    --
    Marek