  • Data: 2015-12-01 14:24:47
    Temat: Re: OLED idzie pod strzechy
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 01.12.2015 um 13:13 schrieb J.F.:

    > Ale energia jest ta sama czy swieci 100% przez 5ms, czy 50% przez 10ms ...

    Oku jest naprawdę wsio rawno czy energia jest transmitowana CW czy w
    impulsach. Robiłem badania (nie opublikowane, to tylko do użytku
    własnego) na temat progu detekcji promieniowania podczerwonego 880nm i
    940nm LEDów. Znaczy nie monochromatyczne, ale spektrum mniej więcej
    +-30nm. Próbowałem z wypełnieniami 1%, 10%, 50% i 100%, f od 100 do
    1000Hz. Próg był różny (bardzo) między osobami, ale dla danej osoby próg
    detekcji był w granicach 10% dla różnych wypełnień impulsu. Dopiero jak
    częstotliwość była niska (rzędu 10-20Hz) zauważalność była większa dla
    wypełnienia 50%, ale to chyba oczywiste.

    Waldek