    From: "Marek" <t...@f...kuku.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: OLED idzie pod strzechy
    Date: Tue, 1 Dec 2015 07:59:57 +0100

    news:565c22b2$0$22827$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    trada.pl...
    > On Sun, 29 Nov 2015 23:03:34 +0100, "J.F."
    ant-a-tv-with-rich-oled-colors/

    producentami? Dlaczego pozwolili LG się wychylić z

    > Nie wiem czy tak tylko - wszak Samsung od dawna daje OLED w telefonach.
    >
    > Tak nawiasem mowiac ... mam taki telefon, wyglad na pierwszy rzut oka byl
    "obłędny", żywe te kolory, soczyste ... ale po
    > porownaniu rzeczywistego zdjecia z LCD LG wcale przewaga nie jest taka wyrazna.
    >
    > I dalej - telefon (S4) strasznie duzo pradu zuzywa, i to chyba czesciowo z winy
    wyswietlacza.

    Dziękuję bardzo za tą nowoczesną technologie w tych S4..S6, w której
    poziom jasności ekranu (podświetlenia) jest uzyskiwany metodą PWM.
    Już wolę jakiegoś taniego Grand Prime'a, który nie ma tego oślepiacza
    i mieć komfort oglądania przy ustawionej małej jasności.

    --
    Pzdr.
    Marek