  • Data: 2015-12-02 13:03:32
    Temat: Re: OLED idzie pod strzechy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    > Przy machaniu telefonem juz widac kolejny efekt stroboskopowy.

    Jasne. Bo ustawianie minimalnej jasności i machanie telefonem przed
    nosem to normalne użytkowanie telefonu. No, ja pierdolę!

    > Ale ... taki sam efekt ma nokia z LCD, nawet czestotliwosc jest
    > podobna podobna :-)

    Pierdyliard urządzeń używa niskoczęstotliwościowego PWM do regulacji
    jasności. Ze względu na EMI. Bo podświetlenia nie da się ekranować i
    dość dobrze robi za antenę.

    Przejmujecie się czarnym PRem jednego producenta przeciw innemu. Jak
    się nie ma czego przypierdolić, to się manipuluje, pokazując efekt
    stroboskopowy wynikający z interferencji :( I ciemny lud to kupuje.
    Ale dlaczego taką manipulację TY kupujesz?

    --
    Best regards,
    RoMan