    From: "Marek" <t...@f...kuku.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: OLED idzie pod strzechy
    Date: Wed, 2 Dec 2015 11:26:04 +0100
    <565dc875$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@m...uni-berlin.de>

    Użytkownik "Waldemar" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w wiadomości
    news:dc7r4bFsaiU1@mid.uni-berlin.de...

    > 100Hz to za mało. Receptory jasności w oku "widzą" tę częstotliwość, dlatego może
    być problematyczne.

    To przecież zależy od bezwładności źródła światła. W CRT 100 Hz migotanie
    jest niezauważalne (bez biegania wzrokiem po ekranie), bo luminofor ma
    długi czas poświaty, ale już w ekranach z podświetleniem LED, który nie ma
    takiej bezwładności, nawet 150 Hz jest łatwo zauważalne, dlatego w laptopach
    dają przynajmniej 200 Hz.

    --
    Pzdr.
    Marek