    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: OLED idzie pod strzechy
    <565dc875$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@m...uni-berlin.de> <n3mh8t$smt$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@m...uni-berlin.de>
    Date: Wed, 2 Dec 2015 20:21:59 +0100

    Pan Waldemar napisał:

    > Migotanie w CRT jest jak najbardziej zauważalne, miałem z tym do
    > czynienia, więc wiem. Dopiero monitor 240Hz zadowolił sekretarkę
    > szefa. A w 1989 roku takie sprawy były drogie. Czarno-biały zresztą.

    Czy nie jest przypadkiem tak, że im wyższa częstotliwość odświeżania,
    tym bardziej producent się stara dać luminofor o krótszej poświacie?
    No bo przecież klient płaci, drogo płaci, więc powinien móc widzieć
    całą dynamikę zmian na ekranie. Przy 240Hz to już chyba żaden fosfor
    nie zdąży zgasnąć, więc migotania może nie być. Nigdy nie miałem
    monitora 240Hz, ale przy 120Hz zjawisko zauważałem. A przy niższych
    było ono dla mnie uciążliwe, czasem nawet bardzo.

    --
    Jarek