    Subject: Re: OLED idzie pod strzechy
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <565ee52d$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <565eea65$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    <56606b40$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Date: Thu, 3 Dec 2015 17:38:22 +0100

    W dniu 2015-12-03 o 17:18, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A ciekawi mnie, skad sie to narzekanie bierze i na co tak naprawde
    > jestes wrazliwy.

    A też ciekaw jestem. Może nie na tyle, żeby jakoś się do tego przyłożyć,
    ale zawsze jakaś zagadka ;)

    > Oko raczej slabo analizuje widmo. Po prostu kolor.
    > Plus ewentulne roznice miedzy kolorem ktory widac, a tym co mozg
    > zapamietal ... ale to sie powinno szybko skorygowac.

    Nie wiem. Jest takie pomieszczenie oświetlone taśmami LED i panelami
    LED. Jak świecą tylko taśmy to od razu po wejściu odczuwam taki jakiś
    niepokój... Długo to tam nie mogę siedzieć jak tak jest. Ale jak się
    zapali panele a te taśmy pogasi to jest OK. Jak o tym mówiłem rok temu,
    to gadali, że wymyślam, ale teraz patrzę, że ci, co tam siedzą, zapalają
    panele, a taśm nie. Może zasilacz daje nie DC, tylko jakiś dziwny
    przebieg... Też może być.

    > Ale patrzysz wprost na tasmy, czy na oswietlone nia przedmioty ?

    Jak patrzę na taśmy to wszystkie mnie wkurzają :)

    > No, te nowoczesne LED po prostu jaskrawe sa i "daja, ze az oczy bola".
    > Ale stare zarowki podobnie. Z tym, ze tasmy to chyba sluza do
    > oswietlania, a nie gapienia sie.

    No, szczególnie nieosłonięte. Ja mam za mlecznymi osłonami. I tak daje
    to kupę światła, ale nie, nie patrzę na nie, bo mi szkoda oczu, póki
    jeszcze coś widzę. Te OK świecą w kuchni na blaty... Te nie OK wiszą pod
    sufitem... Nie patrzę ani na jedne, ani na drugie.

    Pozdrawiam

    DD