    Date: Wed, 07 Aug 2019 18:50:00 +0200
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Aliexpress i PayPal

    W dniu 2019-08-07 10:03, Queequeg pisze:

    > Na zadane pytanie nie odpowiem, bo nie wiem, ale jeśli nie chcesz podawać
    > danych Chińczykom (słusznie), to banki (na pewno mBank, ale wątpię, że
    > tylko on) oferują karty wirtualne do płatności elektronicznych.

    Zależy jakie dane jakiej karty podajesz. Są jeszcze limity transakcji
    ustawiane przez Internet. Parę razy złapałem się na tym, że transakcja
    (raz na Ali i raz na Amazonie) nie przechodziła i nie wiedziałem
    dlaczego. Po chwili zadumy przypominałem sobie, że przecież mam
    ustawiony dla karty niski limit dla pojedynczej transakcji.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/