    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Czyszczenie szafy - zegar MC1206
    Date: Mon, 27 Nov 2017 20:05:10 +0100

    On 11/27/2017 11:07 AM, robot wrote:
    > U nas w podstawówce mieliśmy ZPT na dobrym poziomie.
    > Między innymi robiliśmy taki układzik, co miga diódkami.
    > Samodzielnie wytrawialiśmy płytki i też ścieżki lakierem do paznokci.

    Mialem wątpliwą przyjemność kształcić przyszłych nauczycieli techniki.
    IMHO robienie układów elektronicznych na poziomie lampki i dzwonka a
    obecnie led i buzzera mieści się w zakresie szkoły podstawowej (a uważam
    że znacznie więcej się powinno mieścić, wliczając w to arduino).

    Niestety nauczyciele byli bardziej zainteresowani robieniem aniołków ze
    styropianu niż rysowaniem tych kresek i łaczeniem jakiś drutów. Nie ma
    miejsca na jakieś niebezpieczne zabawki na prąd (jak powiedziała jedna z
    uczestniczek, "pokopał ją prąd z baterii jak dotykała dzwonka"). Z
    resztą na nic poza nozyczkami i kolorowym papierem nie było miejsca bo
    nie było zaplecza (poprzednia dyrekcja wyrzuciła "rupiecie").

    Takie czasy. Sorki za offtopic ale jakoś mnie naszło.