  • Data: 2018-01-04 16:58:07
    Temat: Re: [OT] Re: AlphaZero
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, January 4, 2018 at 3:34:22 PM UTC+1, fir wrote:
> [...]
    podpadaja pod wciskanie kitu ludziom

    nim wszystkie windowsy ... winapi to swoja drogą to co najlepiej ms-owi wyszlo i
    chyba zdaja sobie z tego sprawe

    wywalil go nawet przy przechodzeniu z 32 na 64 bit

    > wlasnie takie buractwo jak kolega niszczy ta grupe wlasnie w taki sposób
    >
    > bezwstydny baran zbyt glupi by zrozumiec ze xp jest
    > w pewnych sytuacjach lepszy w wielu powodów - i nieststy nie wstydzacy sie
    upubliczniec tej glupoty i powiekszajac panujace tu wsiunstwo i cepelie

    > (wymienie ze dwa -
    > 1) testujac programy na xp (dziesiata notabene stoi obok od chyba dwu lat ale
    pokrywa sie kurzem) mam gwarancje ze bedzie dzialac dobrze na calej lini sprzetów w
    dól (co jest w praktyce bardzo przydatne i przyjemne)

    > 2) dzis xp ma oldschoolowy (thus alternatywny) feel ktory ja zawsze lubilem, zawsze
    uzywajac teoretycznie pare lat nawet przestarzalego softu (ktory mozna dodac na ogol
    dziala wyraznie szybciej niz nowy)

    > 3) system jest prostszy nie ma poinstalowanych wielu komponentow i dla kogos kto
    chce sie dobrze
    > wgryzc w internalsy systemu jest latwioejszy do
    > glebszego ogarniecia (co tez jest istotne i pomocne)
    >
    > to powyzej to nie sa punkty czysto teoretyczne, jako ze mam oba umiem naocznie
    porownac ktory sie do czego bardziej nadaje (dziesiatka jest lepsza
    > w nazwalbym DTP ale nie wiem czy przez to ze ma poprawiane silniki do renderowania
    stronek czy poprostu dletego ze mam na niej lepszy monitor ;c
    > chyba jednak cos w niej poprawili) i dla mnie xp to rakieta uzytecznosci w stosunku
    do 10, do ktorej sam z siebie nic nie mam bo wydaje sie tez ok)

    > [ps odpowiadam tylko by zilustrowac z jakimi baranami trzeba tu 'pseudorozmawiac'
    bo normalnie nie tracilbym czasu niech baran zostanie niedouczony jesli wyskakuje z
    tepym ryjem ]

    Nie ma tam jakiejś gwarancji kompatybilności?