  • Data: 2018-01-04 15:34:20
    Temat: Re: [OT] Re: AlphaZero
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 stycznia 2018 15:01:16 UTC+1 użytkownik Roman Tyczka napisał:
> [...]
    podpadaja pod wciskanie kitu ludziom

    nim wszystkie windowsy ... winapi to swoja drogą to co najlepiej ms-owi wyszlo i
    chyba zdaja sobie z tego sprawe

    > Może wyjmij głowę ze średniowiecza? To, że używasz XP nie oznacza, że czas
    > stanął w miejscu. To była oprawda dekadę temu.
    > Po WinAPI nastało WinRT, a teraz jest rozszerzone do UWP:
    >
    > https://docs.microsoft.com/en-us/uwp/
    >
    > WinAPI leży i już lekko śmierdzi.

    > Tu akurat popisałeś się nieumiejętnością czytania ze zrozumieniem, w sumie
    > nic nowego. Programista aplikacji na Windows to nadal ...getto Windows.

    wywalil go nawet przy przechodzeniu z 32 na 64 bit

    > Nie może, bo odciąłby się od tony softu, to wybór biznesowy a nie
    > projektowy. Wsteczna zgodność, słyszałeś o tym?

    > Jeden z elementów, a nie jądro.

    > https://www.youtube.com/watch?v=MCFjbXa2lao

    > Miałeś już iść w cholerę, idź zatem.

    wlasnie takie buractwo jak kolega niszczy ta grupe wlasnie w taki sposób

    bezwstydny baran zbyt glupi by zrozumiec ze xp jest
    w pewnych sytuacjach lepszy w wielu powodów - i nieststy nie wstydzacy sie
    upubliczniec tej glupoty i powiekszajac panujace tu wsiunstwo i cepelie

    (wymienie ze dwa -
    1) testujac programy na xp (dziesiata notabene stoi obok od chyba dwu lat ale pokrywa
    sie kurzem) mam gwarancje ze bedzie dzialac dobrze na calej lini sprzetów w dól (co
    jest w praktyce bardzo przydatne i przyjemne)

    2) dzis xp ma oldschoolowy (thus alternatywny) feel ktory ja zawsze lubilem, zawsze
    uzywajac teoretycznie pare lat nawet przestarzalego softu (ktory mozna dodac na ogol
    dziala wyraznie szybciej niz nowy)

    3) system jest prostszy nie ma poinstalowanych wielu komponentow i dla kogos kto chce
    sie dobrze
    wgryzc w internalsy systemu jest latwioejszy do
    glebszego ogarniecia (co tez jest istotne i pomocne)

    to powyzej to nie sa punkty czysto teoretyczne, jako ze mam oba umiem naocznie
    porownac ktory sie do czego bardziej nadaje (dziesiatka jest lepsza
    w nazwalbym DTP ale nie wiem czy przez to ze ma poprawiane silniki do renderowania
    stronek czy poprostu dletego ze mam na niej lepszy monitor ;c
    chyba jednak cos w niej poprawili) i dla mnie xp to rakieta uzytecznosci w stosunku
    do 10, do ktorej sam z siebie nic nie mam bo wydaje sie tez ok)

    [ps odpowiadam tylko by zilustrowac z jakimi baranami trzeba tu 'pseudorozmawiac' bo
    normalnie nie tracilbym czasu niech baran zostanie niedouczony jesli wyskakuje z
    tepym ryjem ]