  • Data: 2019-01-20 21:54:02
    Temat: Re: [OT] Stroustrup o C++
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Nigdzie nie pracujesz. Nikt by z tobą nie wytrzymał nawet minuty w
    > jednym zespole.

    Gorzej jeśli takie osoby, jak ten przygłup, są narzucane z góry poprzez
    znajomości...

    W dwóch firmach, w których pracowałem, właśnie takie wciskanie na siłę
    osobników, które zdecydowanie nie powinny nigdy mieć nic wspólnego z
    pracą, do której zostały przydzielone, skończyło się odejściem najbardziej
    wartościowych jednostek (które bez problemu znalazły inną pracę).

    Jeszcze osobna sprawa to to, że gdy rekrutowałem programistów do swojego
    zespołu to poziom ludzi, którzy przychodzili na rozmowy, autentycznie mnie
    przerażał. Nie chodzi o to, że nie znali niuansów języka -- tego zawsze
    można się nauczyć -- ale większość z nich autentycznie nie potrafiła
    myśleć.