eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTransfer mam duzy, a zdjecia na stronach www wgrywaja sie po 5min :( (nawet male zdjecia) :((((((((( O co chodzi? :( › Re: OT Transfer mam duzy, a zdjecia na stronach www wgrywaja sie po 5min :( (nawet male zdjecia) :((((((((( O co chodzi? :(
  • From: Neas <n...@n...invalid>
    Subject: Re: OT Transfer mam duzy, a zdjecia na stronach www wgrywaja sie po 5min :(
    (nawet male zdjecia) :((((((((( O co chodzi? :(
    Date: Thu, 27 Jan 2005 18:11:57 +0100
    Newsgroups: pl.internet.polip

    kya pisze:

    > Sam widzisz -- zamiast zainteresować się, czy wiadomości słane przez
    > onet może nie wszędzie dochodzą, czy to jakiś problem z serwerem
    > przedpiścy (który do tej pory nie miał jak się zorientować),
    > ustawiasz się w kolejce do kopania,

    Mylisz się. To Jakub powinien się tym zainteresować, zamiast radośnie
    założyć, że skoro nie widzi postu, na który ktoś odpowiedział, to
    jest to post bardzo stary. I po raz kolejny na tej grupie się w swojej
    krytyce pomylić.

    Mnie zwyczajnie śmieszy, że Jakub nie pisze tutaj nic właściwie w
    temacie grupy, a jedynie skupia się na formalnościach (a w dodatku się
    myli!) i uważam, że w takiej sytuacji żartobliwo-ironiczna (lub, jesli
    wolisz, trochę arogancka) odpowiedź jest całkiem na miejscu.

    > Jesteś naprawdę super i nikt nie może Ci nic zarzucić, boś święty
    > człowiek po prostu.

    Bardzo cenię sobie rozsądnie uargumentowaną krytykę, jeśli
    oczywiście ma jakieś sensowne podstawy.

    > Nic osobistego -- naprawdę uważam, że takie zachowania są problemem
    > i stwarzają kolejne. Tak wyszło, że jesteś na to sztandarowym,
    > niepokojąco zadowolonym z siebie przykładem.

    I tu się różnimy. Ja nie uważam, żeby w sporadycznych,
    ironiczno-humorystycznych wypowiedziach (jednak na temat) było coś
    złego. Rozumiem jednak, że niektórym usenetowym purystom może się to
    nie podobać i naprawdę polecam w takim wypadku wyfiltrować moje posty.
    Wystarczy po 'Neas' we 'from'. Piszę to bez żadnej ironii.

    > a po
    > zwróceniu uwagi krztuszą się pianą świętego oburzenia.

    Dziwne, że tak to odbierasz. Chyba za bardzo emocjonujesz się usenetem.
    :)

    PS. Może EOT...?

    --
    Neas