  • 1. Data: 2005-01-24 19:57:36
    Temat: Transfer mam duzy, a zdjecia na stronach www wgrywaja sie po 5min :( (nawet male zdjecia) :((((((((( O co chodzi? :(
    Od: "qer" <q...@o...pl>

    Witam,
    Transfer mam duzy, a zdjecia na stronach www wgrywaja sie po 5min :( (nawet
    male zdjecia) :((((((((( O co chodzi? :( Przegladarka to IE6.0
    Pozdrawiam,
    qer

  • 2. Data: 2005-01-24 20:04:56
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    qer wrote:

    > Witam,
    > Transfer mam duzy, a zdjecia na stronach www wgrywaja sie po 5min :( (nawet
    > male zdjecia) :((((((((( O co chodzi? :( Przegladarka to IE6.0

    straszne... spytaj sie na chat'ach na wp.pl

    --
    VoMi7

  • 3. Data: 2005-01-24 20:54:27
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    VoMi7 wrote:
    > straszne... spytaj sie na chat'ach na wp.pl
    Po co odgrzewasz stare posty, na dodatek w tak durny sposob?

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 4. Data: 2005-01-24 21:09:00
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Mon, 24 Jan 2005 21:54:27 +0100, Jakub Żukowski wrote:

    > Po co odgrzewasz stare posty, na dodatek w tak durny sposob?

    No ja wiem, że jest XXI wiek, wszystko teraz szybko biegnie itd., ale
    uznawać posting sprzed godziny za stary to chyba jednak przesada :->>>

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 5. Data: 2005-01-24 21:34:13
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Szymon Sokół wrote:
    > No ja wiem, że jest XXI wiek, wszystko teraz szybko biegnie itd., ale
    > uznawać posting sprzed godziny za stary to chyba jednak przesada :->>>
    Dziwna sprawa, bo u mnie utworzylo nowy temat z tej odpowiedzi, na
    dodatek nie moge znalezdz na googlach i niusach onetu orginalnej
    wiadomosci. Juz nawet po kolei czytalem posty, szukalem po frazach i nie
    znalazlem.. chyba nie jest to nowy post :) Popraw mnie prosze, jesli sie
    myle :)

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 6. Data: 2005-01-24 21:41:12
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    Dzięki, Jakub, za post o treści:

    Date: 24 Jan 2005 20:57:36 +0100
    19:57:36 GMT)

    Wyraźnie dzisiejszy.

    --
    Tomasz Torcz "Never underestimate the bandwidth of a station
    z...@i...-nie.spam-.pl wagon filled with backup tapes." -- Jim Gray

  • 7. Data: 2005-01-24 23:11:11
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com> wrote:
    > Po co odgrzewasz stare posty, na dodatek w tak durny sposob?

    To nie byl stary post. A Ty po co kodujesz utfem?

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 8. Data: 2005-01-24 23:35:56
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Przemyslaw Popielarski wrote:
    > A Ty po co kodujesz utfem?
    Poprawilem juz ten blad. W momencie, kiedy cytowany przeze mnie post byl
    kodowany inaczej niz iso-8859-2 (w tym przypadku us-ascii) moj czytnik
    kodowal do utf-8.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 9. Data: 2005-01-25 08:36:00
    Od: Artur Jachacy <s...@p...net>

    On Mon, 24 Jan 2005 21:41:12 +0000, Tomasz Torcz wrote:
    > Wyraźnie dzisiejszy.

    Wracając do meritum, u mnie też pojawia się ostatnio problem z
    ładowaniem obrazków na stronach obsługiwanych przez Akamai. Trop
    prowadzi do serwerów firmy eTOP.

    --
    hiatus: over(rated)
    http://www.uacomic.com/

  • 10. Data: 2005-01-25 11:15:14
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    qer pisze:

    > Witam,
    > Transfer mam duzy, a zdjecia na stronach www wgrywaja sie po 5min :(
    > (nawet male zdjecia) :((((((((( O co chodzi? :( Przegladarka to IE6.0

    Podałeś tak wiele informacji, ze napewno uzyskasz setki wyczerpujących
    odpowiedzi, szczególnie, że to właściwie NTG.

    --
    Neas