  • Data: 2011-05-23 18:15:29
    Temat: Re: [OT] Wydawnictwa Naukowo-Techniczne - koniec?
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 May 2011 12:35:13 -0500 A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Owszem. WNT to byla solidna firma. A teraz na rynku pozostaly tylko
    > tlomaczenia smieci O'Railly. Na dodatek robione praez ludzi ktozy
    > slabo znaja jezyk polski i rownie slabo jezyk angielski...

    Trochę przesadzasz. Choćby Helionowi zdarzają się pozycje wartościowe,
    jest też wyd. BTC specjalizujące się głównie w elektronice, ale kilka
    ciekawych informatycznych pozycji wydali.

    > Do likwiadacji pozostalo jeszcze PWN. Mam nadzieje ze sybko sie z nimi
    > zalatwia

    Zdaje się, że PWN jest częściowo sprywatyzowane i całkiem nieźle daje
    sobie radę. Co do WNT, trudno znaleźć jakieś informacje o przebiegu
    prywatyzacji, poza oczywiście newsem o wkroczeniu CBA.

    w,