  • Data: 2017-09-12 16:59:34
    Temat: Re: [OT] (announce) organic asm
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 12 września 2017 14:57:02 UTC+2 użytkownik M.M. napisał:

    > Podziwiam Cię, że chce Ci się pisać swój asembler.

    to nie bylo duzo roboty a korzysci sa naprawde ciekawe.. poza innymi rzeczami moge
    sobie zrobic teraz np zabawkowy ale w pewlni funkcjonalny kompilowany jezyk itd (ine
    glowne korzysci to zrozumienie 'gruntu' na jakim opiera sie c (czyli ta zabawa z
    sekcjami) - narazie troche odpoczne a pozniej wlasnie bedzie jakies jechane w
    kierunku czegos nowego

    wogole pewnym impulsem aby go napisac bylo to ze mnemoniki do sse sa strasznie
    nieczytelne a chcialem moc pisac z kreskami jak to sobie wymyslilem,
    cos w stylu

    ; function sse_dot(float*, float*, float*)

    mov ecx (!c)
    mov edx (!8)
    mov eax (!4)
    mov-u-ps x0 eax
    mov-u-ps x1 edx
    mul-ps x0 x1
    mov-hl-ps x1 x0
    add-ps x1 x0
    mov-a-ps x0 x1
    shuf-ps x1 x1 1
    add-ss x0 x1
    mov-ss (ecx) x0
    ret

    tych mnemonikow do sse jeszcze nie wklepalem ale pozniej sie wklepie